Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-16@14:06:23 GMT

تردد اتوبوس های راهیان نور در خوزستان ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۷۰۲۰

تردد اتوبوس های راهیان نور در خوزستان ممنوع شد

فرمانده پلیس راه خوزستان از ممنوعیت تردد اتوبوس های راهیان نور در این استان به دلیل بارندگی شدید خبر داد.

سرهنگ رضا دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حال حاضر محور اندیکا به شهرکرد به دلیل بارش برف سنگین در چهارمحال و بختیاری مسدود است.

وی افزود: همچنین آزادراه خرم‌آباد ورودی به خوزستان به دلیل ریزش کوه مسدود شده و در محور رفت خوزستان به خرم آباد نیز ترافیک سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پلیس راه خوزستان تصریح کرد: تردد کاروان‌های راهیان نور و اتوبوس‌های آنها نیز تا ۲۴ ساعت آینده ممنوع اعلام شده یعنی آنها باید در اردوگاهی که اسکان دارند تا ۲۴ ساعت آینده توقف کنند.

دولتشاهی ادامه داد: حرکت کامیون و تریلر در استان خوزستان نیز با توجه به وضعیت بارشی استان تا ۲۴ ساعت آینده ممنوع اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه امکان تمدید این محدودیت از فردا شب وجود دارد، گفت: البته کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی آن هم در صورت ضرورت جابجایی امکان تردد به استان خوزستان را خواهند داشت. همچنین ماشین آلات ستاد بحران برای اعزام به روستاها برای بازگشایی مسیرها و ترمیم سیل بندها اجازه تردد در محورهای مختلف را دارند.

فرمانده پلیس راه خوزستان خبر داد: تردد در دیگر محورهای استان خوزستان روان است ولی لغزندگی در همه جاده‌های استان خوزستان مشاهده می‌شود که رانندگان باید برای تردد در محورهای مختلف این استان احتیاط لازم را داشته باشند.

سرهنگ دولتشاهی اضافه کرد: بارندگی در شهرهای اندیمشک، دزفول، ایذه، سربندر، هندیجان، دهدز و باغملک شدیدتر از دیگر نقاط استان خوزستان است.

وی عنوان کرد: به تمامی شهروندان استان خوزستان توصیه می‌کنیم که از خروج غیر ضروری اجتناب و سفرهای نوروزی خود را لغو و تا ۴۸ ساعت آینده از خوزستان خارج نشده و تا عادی شدن وضعیت در استان بمانند.

فرمانده پلیس راه خوزستان یادآور شد: همچنین آن دسته از شهروندانی که از استان خارج شدند، بازگشت خود را به ۴۸ ساعت آینده موکول کنند.

سرهنگ دولتشاهی با بیان اینکه تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا حادثه تلخ شیراز در استان خوزستان تکرار نشود، گفت: جاده‌های ساحلی اهواز تا نیز باید خالی از جمعیت شود چون امکان بروز خطر برای مردم وجود دارد.

وی در پایان گفت: از تمامی شهروندان تقاضا داریم که همکاری لازم را با مدیران دستگاه اجرایی داشته باشند تا در این شدت بارندگی امکان کنترل و مدیریت بهتر را داشته باشیم تا حادثه‌ای برای آنها پیش نیاید.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: راهیان نور خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته برجای گذاشت

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حمید قویدل با بیان اینکه ‌اتوبوسی حوالی ساعت چهار بامداد امروز از اردبیل به سمت آستارا حرکت می کرد که بعد از محدوده تله کابین واژگون شد، اظهار داشت: ‌۲۷ نفر تاکنون مصدوم شده‌اند.

بیشتر بخوانید: جان باختن ۳ نفر بر اثر تصادف در محور شاهرود-آزادشهر

وی از اعزام پنج دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه ست نجات از اردبیل و یک دستگاه آمبولانس و یک ست از گیلان به همراه عوامل اورژانس به محل حادثه خبر داد و افزود: در حال حاضر امدادگران در حال خارج کردن مصدومین از اتوبوس هستند و آمار نهایی مصدومین متعاقبا اعلام می شود.

ساعت ۳:۵۰ صبح امروز طی تماس با اورژانس و بدنبال واژگونی یک دستگاه اتوبوس در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، بلافاصله اتوبوس آمبولانس و آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

تاکنون در این حادثه ۵ نفر جان خود را از دست داده اند و ۱۱ مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان فاطمی اردبیل و ۷ مصدوم دیگر به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل شدند.

کد خبر: 1227146 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • ◄ کسر و دریافت هرگونه وجه از مالکان و رانندگان اتوبوس ممنوع است
  • محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری رژه روز ارتش در شهر کرمان
  • عکس| تیپ خبرساز سحر دولتشاهی در پشت صحنه یک فیلم
  • ثبت بیش از ۵۵۹ هزار تردد بین استان مازندران و استان‌های مجاور
  • فیلم|چپ شدن مرگبار اتوبوس در گردنه حیران ساعت 3 و 50 دقیقه امروز
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته برجای گذاشت
  • اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته برجای گذاشت
  • رشد ۴۱ درصدی جابجایی مسافر از پایانه‌های مرزی خوزستان
  • رژیم صهیونیستی تجمعات در فضای باز را ممنوع اعلام کرد
  • چرا نباید ساعت مچی فیک بخریم؟