Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به بارش باران در استان بوشهر گفت: برای آرامش مسافران نوروزی، این افراد در مکان‌های امن از پیش تعیین شده اسکان یافتند. ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۶ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر،  غلامرضا حاجیانی امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به آماده باش بودن امدادگران در رسیدگی به مشکلات و بحران‌ها اظهار داشت: امدادگران هلال احمر در تمامی شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر با تجهیزات کامل، شبانه‌روز آماده باش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تامین مایحتاج عمومی افزود: انبارهای هلال احمر استان به امکانات لازم شامل پتو، چادرگروهی و ارزاق عمومی ذخیره سازی شده است.

سرپرست  جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به بارش باران در استان بوشهر گفت: برای آرامش مسافران نوروزی، این افراد در مکان‌های امن از پیش تعیین شده شامل  مکان‌های مسقف ورزشی، سالن‌ها و مکان‌های دینی، مذهبی و مصلی‌های جمعه اسکان اضطراری داده شدند.

حاجیانی  افزود: با توجه به وضع شرایط جوی و هشدار هوا شناسی مبنی بر بارش‌های سیل آسا و آبگرفتگی معابر و حضور مسافران نوروزی در شهرهای استان ، تصمیم بر اسکان اضطراری مسافران گرفته شد.

وی خاطر نشان کرد: با آماده باش کامل نیروهای هلال احمر در سراسر استان بوشهر نسبت به اسکان دادن مسافران در سالن‌های ورزشی، مکانهای مسقف ،مصلی نماز جمعه و مساجد اقدام شده است.

سرپرست  جمعیت هلال احمر استان بوشهر به مسافران مبنی بر پرهیز از استقرار چادر در مسیرهای رودخانه‌ها، مسیل‌ها و ساحل دریا هشدار داد.

اماکن‌ امنی برای اسکان مسافران نوروزی در استان بوشهر تعیین شدچه توصیه‌هایی ‌را باید هنگام وقوع سیل بدانیم؟رودخانه‌های استان بوشهر سیلابی می‌شود

حاجیانی افزود: شماره تلفن 112 هلال احمر 24 ساعته آماده دریافت گزارشات حوادث و پاسخگویی به اقشار مردم است.

انتهای پیام/ش

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ،مدیرعامل  جمعیت هلال احمر استان لرستان گفت:با تلاش تیم غواصی و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان پیکر جوان غرق شده خرم‌آبادی پس از ۱۳ روز در رودخانه سزار  محل ایستگاه قطار ۵۰۱  راه آهن از آب گرفته شد.
محمد قدمی افزود:روز  ۲۱ فروردین ماه امسال جوانی ۱۷ ساله به قصد شنا وارد رودخانه سزار در آبشار بیشه می‌شود که پس از شیرجه زدن و برخورد با سنگ کف رودخانه اسیر جریان آب شده و غرق می‌شود.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • نحوه پرداخت عوارض آلایندگی به شهرهای استان بوشهر صحیح نیست
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • امدادرسانی به بیش از ۶‌ هزار خانوار سیل‌زده +فیلم
  • رضایت ۷۵ درصدی مسافران در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ از فرودگاه‌های کشور
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد