Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز- ایرنا- دبیر شورای اطلاع رسانی خوزستان از تشکیل کمیته ویژه اطلاع رسانی مدیریت سیلاب در خوزستان با دستور استاندار خبر داد.

سعید رضوانی شامگاه دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی صحیح، شفاف و سریع از آخرین وضعیت بارش ها و اطلاعیه ها در حوزه مدیریت بحران، اظهارداشت: یکی از مهم ترین مولفه ها در بروز اتفاقات غیر مترقبه و بحران های طبیعی ارائه اخبار و اطلاعات موثق برای حفظ آرامش، هوشیاری و آگاهی اقشار مختلف مردم و مسئولان به منظور تصمیم گیری درست و بهنگام در وضعیت و شرایط مختلف احتمالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در این راستا با دستور استاندار خوزستان کمیته ویژه اطلاع رسانی مدیریت سیلاب در استان با حضور خبرنگاران، عکاسان و فعالان شبکه های اجتماعی به صورت تمام وقت در استاندری خوزستان تشکیل شده است.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان ادامه داد: از طریق این کمیته آخرین وضعیت آب پشت سدهای استان، جاده های مواصلاتی برون شهری و درون شهری در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
رضوانی یادآور شد: به دستور استاندار تمامی مدیران کل دستگاه های اجرایی و مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان موظف هستند که آخرین اطلاعات وضعیت حوزه ماموریت خود را به این کمیته اطلاع رسانی کنند.
بر اساس این گزارش، در پی پیش بینی بارش شدید تا 2 روز آینده، آماده باش سیل در 10 استان اعلام شده است.
هواشناسی ورود سامانه بارشی، از اواسط روز شنبه لغایت اوایل چهارشنبه هفته آینده را پیش بینی کرده که طی این مدت افزایش ابر، رگبارباران ، رعد و برق، وزش باد قابل ملاحظه تا شدید به همراه تندباد لحظه ای و به تبع آن آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها را در پی خواهد داشت. طبق این پیش بینی بیشترین حجم بارش ها در مناطق شمال غربی، شمالی، شمال شرقی، شرقی و مرکزی استان شامل حوزه های آبریز کرخه، دز و کارون و مارون خواهد بود.
9931/6002

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي خوزستان سيلاب اطلاع رساني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار قتل عام از آغاز جنگ غزه

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه در بیانیه‌ای از به شهادت رسیدن ۳۰ کودک فلسطینی بر اثر قحطی و ارتکاب ۳ هزار قتل عام از سوی رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر گذشته تاکنون خبر داد.

به گزارش ایسنا، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه امروز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد ۳۰ کودک در اثر قحطی در نوار غزه به شهادت رسیدند.

در ادامه بیانیه آمده است: «رژیم اشغالگر از زمان آغاز تجاوز به نوار غزه نزدیک به ۳ هزار قتل عام انجام داده است.»

پیشتر هم مدیر دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه گفته بود « ارتش رژیم اشغالگر همچنان به سیاست گرسنه نگه داشتن فلسطینیان در شمال نوار غزه ادامه می‌دهد.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی تاکنون در فارس گزارش نشده است
  • آماده‌باش مدیریت بحران برای بارش‌های شدید در ۵ استان طی امروز و فردا
  • آغاز بارش‌های باران در استان کرمان
  • کمیته‌های شورای اطلاع رسانی استان بوشهر پویا و فعال‌تر شوند
  • ضرورت اطلاع رسانی وضعیت زمین‌هایی تفکیک شده ی غیرقانونی
  • احیای اکوسیستم‌های آبی با رهاسازی‌های مناسب توسط وزارت نیرو
  • آخرین وضعیت معلولان در تهران | ۴ هزار نخبه علمی، فرهنگی و ورزشی در بین معلولان داریم | لزوم ایجاد یک پارک ویژه برای این شهروندان
  • استقبال از پویش ملی زندگی با آیه ها
  • ۳ هزار قتل عام از آغاز جنگ غزه
  • دفتر اطلاع‌رسانی غزه : شمال نوار غزه با «فاجعه انسانی واقعی» مواجه است