Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران _ ایرنا _ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی وقوع سیل در مناطق شمالی کشورمان، برای کاهش آلام روحی مردم مناطق سیل زده دستور ویژه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، سید عباس صالحی دوشنبه شب به تمامی حوزه های ستادی و استانی این وزارتخانه دستور تولید آثار و برنامه های شاد فرهنگی و هنری در این مناطق صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،در این دستور ویژه آمده است:تمامی حوزه های ستادی و استانی بعد از انجام وظایف اضطراری ارگان ها و نهادهای امداد رسان و تثبیت شرایط به عنوان معین فرهنگی هنری مناطق سیل زده، نسبت به تولید و اجرای برنامه های شاد، اثرگذار و مردمی فرهنگی و هنری این مناطق اقدام کنند.
عضو کابینه دولت دوازدهم می افزاید: بدیهی است این دستورالعمل الزام آور یکی از ملاک های مهم ارزیابی واحدهای ستاد و صف در سال 98 است.
به گزارش ایرنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی روز گذشته نیز از همراهی و کمک اهالی فرهنگ و هنر ورسانه برای حضور در این‌مناطق و دیگر کمک ها و حمایت ها خبر داده بود که از طریق برخی مراکز زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دنبال می شود.
در پی بارندگی های اواخر سال 97 مناطقی از استانهای گلستان و مازندران براثر طغیان رودخانه و سیلاب دچار آسیب های جدی از این بلای طبیعی شدند که به دنبال آن به شماری از هموطنانمان در این مناطق آسیب جدی وارد شد.
شبک**فراهنگ 1355**1708

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي وزير فرهنگ و ارشاد مناطق سيل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور

ایسنا/لرستان مدیرکل امور استان‌های ستاد مساجد کشور گفت: لرستان در افزایش شبکه‌سازی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد رتبه نخست را در کشور دارد و این یکی از مطالبات ریاست جمهوری است که در همه مساجد کانون ایجاد شود.

امیرحسین خورشیدی روز چهارشنبه در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اهمیت رویکرد دولت سیزدهم نسبت به ارتقاء فعالیت‌های فرهنگی هنری در مساجد اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با رویکرد نگاه دولت سیزدهم نسبت به تعالی جایگاه مساجد در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری سیاست‌گذاری تبیینی داشته است.

مدیرکل امور استان‌های ستاد مساجد کشور به اهتمام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر تقویت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را گامی در جهت تحقق نهضت بازگشت به مسجد دانست.

وی بیان کرد: با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان‌های مختلف در قالب شهید آوینی سهم مشخصی برای ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در نظر گرفته شده است.

خورشیدی با اشاره به اینکه در سال جاری ۱۰ برنامه ملی از سوی ستاد کانون‌های فرهنگی مساجد در ۱۰ استان کشور میزبانی می‌شوند، بیان کرد: این آمادگی وجود دارد براساس ظرفیت‌های موجود در استان لرستان میزبانی یکی از این برنامه‌ها نیز به لرستان واگذار شود.

وی به اجرای طرح «هر هفته یک محفل قرآنی» اشاره کرد و افزود: در گام نخست این طرح در ۴۰ هفته با حضور قاریان ملی و بین‌المللی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این دیدار حمایت و پشتیبانی مسئولان را از کانون‌های مساجد را حائز اهمیت دانست و یادآور شد: در کنار روحیه جهادی تیم کانون‌های مساجد لرستان، همراهی مسئولان کار فرهنگی و هنری مساجد را تسهیل می‌کند و رونق فعالیت‌ها را به همراه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقش راهبری هنرمندان در تحقق شعار سال
  • جایزه شعر و ادبیات محلی به نام حیدرعلی طالب‌پور بروجنی پایه‌گذاری می‌شود
  • اهمیت فرهنگ و هنر در ترویج ارزش‌های اسلامی
  • هنرمندان در تحقق شعار سال باید پیش‌رونده و پیش‌برنده باشند
  • نمایندگی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی در خارج از کشور گسترش می‌یابد
  • نیازمند انقلاب جدید در حوزه نشر و ارایه آثار فاخر هستیم
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • اصلاح انگاره‌های ذهنی و فرهنگی لازمه تحقق جهش تولید است
  • پیشرفت در جامعه دینی بدون بستر فرهنگ ممکن نیست
  • تقویت بنیه فرهنگی در شهرستان‌های لرستان