Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@00:44:20 GMT

فرماندار دستور تخلیه منازل چند محله ایذه را صادر کرد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۷۰۷۰

فرماندار دستور تخلیه منازل چند محله ایذه را صادر کرد

اهواز-ایرنا- فرماندار شهرستان ایذه گفت: بارش‌ها از ظهر امروز در این شهرستان شدت گرفته است و با توجه به در پیش بودن باران‌های سیل آسا، ساکنین چند محله خطرخیز شهر باید منازل خود را ترک کنند‌.

مصطفی سمالی شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی شدت گرفتن بارندگی ، آب به چند منزل مسکونی در مناطقی از ایذه نفوذ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مقرر شده برای پیشگیری از خطر، مردم محله‌های اکبرآباد، کشتارگاه، استادیوم، آخر حافظ شمالی و جاده اصفهان با حفظ آرامش و بدون تخلیه لوازم منزل، خانه‌های خود را ترک و در سایر مناطق شهر اسکان پیدا کنند.
فرماندار ایذه تأکید کرد: ساکنین این مناطق وسایل خود را در ارتفاع قرار دهند تا در صورت نفوذ آب به درون منازل، صدمه کمتری به آنها وارد شود.
هواشناسی ایذه میزان بارش باران از ساعت 12 ظهر امروز تا ساعت 22 را 96 میلی‌متر اعلام کرده است، بارش باران موجب آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها، مسیل‌ها و کانال‌های فاضلاب شده است.
/6002/9434

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ايذه سيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای تخلیه سیلاب از منازل زرند/تخریب شبکه آب شرب ٨ روستا

سیدرضا حسینی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه به دلیل بارندگی چند ساعت اخیر یک سد خاکی در بالا دست شهر زرند تخریب و آب آن وارد این شهر شده بود گفت: خوشبختانه در حال حاضر این سیلاب از شهر زرند خارج شده و نیروهای امدادی هلال احمر، بسیج و سپاه در حال تخلیه آب از منازل برخی نقاط شهر زرند می‌باشند.

وی افزود: مشکل عمده ما ورود سیلاب به پست فوق توزیع ورودی شهر زرند و قطع شدن برق شهر بود که با اقدامات صورت گرفته برق در اکثر نقاط شهر وصل شده است.

حسینی نژاد، گفت: سیلاب به شبکه آب شرب حدود ٨ روستا در منطقه جلگه شور شهرستان زرند آسیب وارد کرده است.

فرماندار زرند، افزود: با توجه به آب گرفتگی برخی از منازل، یکی از مدارس شهر را برای اسکان اضطراری مردمی که آب وارد خانه آنها شده در نظر گرفته ایم تا پس از تخلیه آب دوباره به منازل خود بازگردند.

کد خبر 6086647

دیگر خبرها

  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه جدید در شمال غزه را صادر کرد
  • پیش بینی بارش‌های سیل آسا در ۲۱ استان/ هشدار زرد صادر شد
  • هشدار سیل صادر شد؛ وضعیت بارش این ۲۱ استان تا پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • هشدار سیل صادر شد ؛ وضعیت بارش این ۲۱ استان تا پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • بارش شدید باران در روستاهای انار
  • تلاش برای تخلیه سیلاب از منازل زرند/تخریب شبکه آب شرب ٨ روستا
  • امدادرسانی٩تیم عملیاتی هلال احمربه مردم زرند/تخلیه آب منازل
  • تخلیه شهر‌های جنوبی چین در پی بارندگی شدید و جاری شدن سیل