Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@10:55:10 GMT

مرخصی مدیران اجرایی قم لغو شد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۷۰۸۵

مرخصی مدیران اجرایی قم لغو شد

قم- ایرنا- استاندار قم گفت: تمام دستگاه های امدادی، اجرایی و خدماتی در آماده باش کامل هستند و مرخصی های مدیران اجرایی استان لغو شده است و آماده به کار هستند.

بهرام سرمست دوشنبه شب در حاشیه بازدید از روستای خورآباد در بخش کهک به منظور رسیدگی به موضوع سیلاب در این منطقه در گفت وگو با خبرنگار اعزامی ایرنا به روستای خورآباد بخش کهک قم افزود: امیدواریم که ما مسئولان بتوانیم با همکاری مردم برنامه ریزی کنیم تا این باران و رحمت الهی برای مردم استان تبدیل به نِقمت و بلا نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه انشاءالله امیدواریم که با مدیریتی که انجام شده است هیچ مشکلی پیش نیاید، گفت: رودخانه قمرود در داخل شهر قم، با توجه به سوابقی که در گذشته وجود داشته است، به طور کامل تخلیه شده است.
وی با اشاره به آمادگی کامل تمام دستگاه های امدادرسان و خدمات رسان در سطح استان خاطرنشان کرد: ان شاء الله با همکاری و همیاری مردم مشکلی در این زمینه به وجود نخواهد آمد.
سرمست به بازدید خود از روستای خورآباد بخش کهک قم اشاره و اظهار کرد: از روستای خورآباد و مسیر آن به شهر کهک بازدید داشتیم که مقداری سرریز سیلاب داشت که امیدواریم مشکلی به وجود نیاورد.
استاندار قم با بیان این که دهیاران، شوراهای اسلامی روستاها و روستاییان آمادگی کامل را دارند، تصریح کرد: فرماندار قم مدیریت بحران بخش کهک را برعهده دارد.
وی از مردم خواست تا به هشدارهای مدیریت بحران و نیز به هشدارهایی که توسط رسانه ها داده می شود، توجه لازم و کافی را داشته باشند و از توقف در مسیر رودخانه ها و مناطقی که امکان سیلاب وجود دارد، خودداری کنند.
بخش کهک در جنوب استان قم قرار دارد و فاصله آن تا شهر قم 30 کیلومتر است، این بخش دارای 2 دهستان کهک و فردو و 18 روستا می باشد.
7406/ 6133/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي استاندار قم سيلاب آماده باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار کردستان به مدیران جهت اجرای شعار سال در استان

استاندار کردستان خطاب به مدیران، گفت: دستگاه‌های اقتصادی برای تحقق شعار سال در استان باید برنامه‌های خود را برای مردمی کردن اقتصاد و مشارکت دادن مردم در حوزه تولید ارائه دهند - اخبار استانها -

اسماعیل زارعی‌کوشا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، درباره انتخاب شعار سال 1403 توسط رهبری با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم»؛ تحقق فرامین معظم‌له را گره‌گشای مشکلات اقتصادی و بسیار تأثیرگذار دانست و اظهار داشت: معتقدیم که ظرفیت‌های مردمی و زمینه‌های لازم برای تحقق این شعار در استان فراهم است.

وی خطاب به مدیران استانی، افزود: دستگاه‌های اقتصادی باید برنامه‌های خود را برای تحقق شعار سال در استان، مردمی کردن اقتصاد و مشارکت دادن مردم در حوزه تولید ارائه دهند کما اینکه در این راستا تنها به دیدگاه‌های کارشناسان دستگاه‌ها اکتفا نمی‌کنیم، چرا که معتقدیم یک جمع‌سپاری با بهره‌گیری از نظرات نخبگان جامعه شکل بگیرد.

استاندار کردستان بر ضرورت هم‌افزایی و همگرایی کامل میان آحاد مردم، مجموعه کامل دستگاه‌های دولتی و مراکز عملی و دانشگاهی و رسانه‌ها برای تحقق شعار سال در استان تأکید کرد و گفت: باید از ظرفیت‌های موجود در جهت تحقق جهش تولید با مشارکت مردم بهره گرفته شود تا به توفیقات خوبی دست پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: باید همه مسئولان زمینه مشارکت مردم در جهت جهش تولید و مردمی کردن اقتصاد فراهم کنند که در این زمینه می‌توان از تجارب موفق سایر حوزه‌ها همچون دوران دفاع مقدس استفاده شود.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه تحقق شعار سال نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و هدفگذاری است، یادآور شد: دستگاه‌های دولتی کردستان باید از ظرفیت، خلاقیت، ایده‌ها و نظرات مردم و نخبگان در جهت تحقق شعار استفاده کرده و برنامه‌ جامع خود را ارائه و به جمع‌سپاری گذاشته شود.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • نجات یک گردشگر از غرق شدن در سواحل جزیره قشم
  • انواع مرخصی در قانون کار: از مرخصی استحقاقی تا مرخصیِ ازدواج و…
  • دستور رئیس جمهور برای حل مشکلات پیش‌رو جهت تسریع و اجرایی شدن کامل برخی پروژه‌ها
  • تحقق شعار سال موجب استقلال کامل در حوزه اقتصادی می شود
  • گره‌گشایی از مشکلات مردم در اولویت برنامه مدیران
  • تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد
  • عملیات اجرایی احداث مجتمع مسکونی 208 واحدی در روستای یوسفکند مهاباد
  • بازدید رمضانی و مدیران نمایشگاه کتاب از مصلی امام خمینی (ره)
  • بازید رمضانی و مدیران نمایشگاه کتاب از مصلی امام خمینی (ره)
  • دستور استاندار کردستان به مدیران جهت اجرای شعار سال در استان