Web Analytics Made Easy - Statcounter

گنبدکاووس - ایرنا - فرماندارآزادشهر گفت: براساس برآورد های اولیه، خسارت بارش شدید برف و باران در این شهرستان واقع در شرق گلستان، 970 میلیارد ریال است.

سیدرسول حسینی دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارش های اخیر در شهرستان آزادشهر بیش از هر زمان دیگری بود به طوری که باعث انسداد محور خوش ییلاق و برخی جاده های روستایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با تلاش دستگاه های مرتبط درحال حاضر محور فرعی مسدود نداریم ولی از آنجایی که بارش ها باعث سست شدن دیواره ها و ریزش های گاه و بیگاه می شود، نیروها همچنان مشغول پاکسازی هستند.
وی گفت: برق روستاهای بخش چشمه ساران وصل شد ولی در آبرسانی به دلیل رانش های متعدد، لوله های انتقال صدمه دیدند و از همین رو در این بخش با مشکل مواجه هستیم.
حسینی با اشاره به خسارات وارده، افزود: چند خانه در بخش روستایی تا 80 درصد تخریب شده اند و حدود 180خانه نیز دچار آبگرفتگی شده است.
وی با اشاره به وضعیت محور خوش ییلاق بیان کرد: این محور در زمان بارش به دلیل ریزش مسدود شده بود که با تلاش نیروهای راهداری یک لاین برای تردد خودروها باز شده است.
فرماندار آزادشهر تصریح کرد: براساس برآورد اولیه، بخش های مختلف آزادشهر همچون کشاورزی، راه و ابنیه حدود 970 میلیارد ریال به شهرستان خسارت وارد شده و کارشناسان در تلاشند تا ابتدای هفته آینده گزارش تکمیلی و جامع آن را تهیه و تنظیم نمایند.
شهرستان آزادشهر با 95 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد.
9433/1860

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث خسارت سيل آزادشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل ۹۵۰ میلیارد ریال به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان خسارت زد

 

محمد رئیسی  اظهار کرد: ۴۶۶ اصله پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۲۲ دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم خسارت وارد شده ناشی از شرایط جوی به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان است.

وی بیان کرد: به لطف الهی و خدمات شبانه‌روزی کارکنان زحمتکش این شرکت از مجموع ۴۴۵ روستای مناطق سیل زده که دچار خاموشی شده بودند، تنها برق روستای گوردیم، چاکری کش و روستای گوهنزون ناپایدار است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه نبود راه دسترسی از جمله چالش‌های کارکنان عملیاتی این شرکت جهت پایداری مجدد شبکه های برق است، گفت: با توجه به بازگشایی مسیر روستاهای گوردیم و چاکری کش برق این روستاها تا اواسط امروز پایدار و روستای گوهنزون نیز در حال حاضر خالی از سکونت است.

وی افزود: به دنبال وقوع این شرایط جوی، ۲۸۲ تیم عملیاتی به همراه تمامی تیم های پیمانکاری این شرکت نسبت به اصلاح و احداث مجدد شبکه‌های آسیب دیده برق اقدام کردند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • محورهای شرق وشمال اصفهان دچارآبگرفتگی شد/امدادرسانی همه دستگاه‌ها
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • خسارت سیل به قشلاق ذاخر شهرستان اهر
  • پدیده گرگرو ۱۴۰ میلیارد ریال به برق چابهار خسارت زد
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • خسارت گسترده سیلاب به کشاورزیِ جنوب سیستان و بلوچستان
  • خسارت به بیش از دوهزار واحدمسکونی وشهری سیستان و بلوچستان درسیلاب اخیر
  • سیل ۹۵۰ میلیارد ریال به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان خسارت زد