Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر غلامرضا حاجیانی افزود: با توجه به وضع شرایط جوی و هشدار هواشناسی مبنی بر بارش‌های سیل آسا و آبگرفتگی معابر و حضور مسافران نوروزی در شهر‌های استان، تصمیم بر اسکان اضطراری مسافران گرفته شد.

وی با اشاره به آماده باش نیرو‌های هلال احمر در استان، بیان کرد: مسافران در مکان‌های سرپوشیده مانند سالن‌های ورزشی، مصلا‌ها و مساجد اسکان داده شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست جمعیت هلال احمر استان بوشهر همچنین به مسافران هشدار داد در مسیر‌های رودخانه‌ها، مسیل‌ها و ساحل دریا چادر برپا نکنند تا مشکلی برایشان پیش نیاید.

حاجیانی گفت: شماره تلفن ۱۱۲ هلال احمر ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارش حوادث و پاسخگویی به مردم است.

بر اساس اعلام هواشناسی استان بوشهر، تا ساعت ۲۲ امشب در دیلم ۳۴، برازجان ۲۲/۳، گناوه ۱/۷ ،  خارگ ۲۰/۶، جم ۳/۹، بوشهر ۷/۲، دیر۵/۶ و عسلویه ۰/۵ میلیمتر باران باریده است.

انتهای پیام/ک

مسافران در مکان‌های سرپوشیده اسکان یافتند

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر حوادث مناطق گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام وضعیت اضطراری حمله در فرانسه

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از پاریس، به دنبال عملیات تروریستی مسکو که توسط گروه تروریستی داعش انجام گرفت، گابریل اتال، نخست وزیر فرانسه، روز یکشنبه شب از افزایش سطح امنیتی کشور به بالاترین سطح خبر داد.

گابریل اتال پس از نشست شورای دفاعی در کاخ الیزه در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: با توجه به آنکه داعش مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است و تهدید‌هایی که متوجه کشور ماست، ما تصمیم گرفته ایم سطح هشدار (Vigipirate) را به بالاترین سطح خود ارتقا دهیم: یعنی وضعیت اضطراری حمله.

ویژیپیرات (Vigipirate)، یک سامانه هشدار امنیتی ملی در فرانسه است که برای افزایش آگاهی عمومی و آمادگی در برابر خطر حملات تروریستی طراحی شده است. این سیستم شامل سه سطح هشدار است:

۱. سطح پایه- هوشیاری (vigilance):به مردم توصیه می‌شود که مراقب باشند و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک، آن را به مقامات گزارش دهند.

۲. سطح دوم- امنیت تقویت شده - خطر حمله (sécurité renforcée - risque attentat):اقدامات امنیتی در مکان‌های عمومی افزایش می‌یابد. کنترل‌های امنیتی در فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های راه آهن افزایش می‌یابد. نظارت بر فعالیت‌های آنلاین افزایش می‌یابد.

۳. سطح سوم یا بالاترین سطح هشدار-وضعیت اضطراری حمله (urgence attentat):اقدامات امنیتی به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد.
ممکن است برخی از مکان‌های عمومی تعطیل شوند. مردم ممکن است از تردد در برخی مناطق منع شوند.

دفتر نخست وزیر فرانسه با اشاره به اینکه مسئولیت حمله مسکو توسط داعش خراسان به عهده گرفته شده است، این سازمان فرانسه را تهدید می‌کند و در چندین طرح حمله اخیر که در چندین کشور اروپایی از جمله آلمان و فرانسه خنثی شده است، دخیل بوده است.

سطح سوم یا بالاترین سطح هشدار، در ژانویه به سطح ۲ یعنی امنیت تقویت شده - خطر حمله تنزل یافته بود.

با افزایش سطح هشدار، اقدامات امنیتی در سراسر فرانسه افزایش خواهد یافت. این شامل افزایش حضور پلیس و نیرو‌های امنیتی در مکان‌های عمومی، کنترل‌های امنیتی بیشتر در فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های راه آهن و افزایش نظارت بر فعالیت‌های آنلاین است.

دولت فرانسه از شهروندان خواسته است تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک، آن را به مقامات گزارش دهند.

افزایش سطح امنیتی می‌تواند بر بازی‌های المپیک پاریس که قرار است در ماه ژوییه برگزار شود، تأثیر بگذارد. مقامات فرانسوی متعهد شده اند که برای تضمین امنیت بازی ها، تمام اقدامات لازم را انجام دهند.

طبق آخرین گزارش ها، حمله روز جمعه در تالار شهر کروکاس در نزدیکی مسکو، دست کم ۱۳۷ کشته و ۱۸۲ زخمی برجای گذاشته است.

دیگر خبرها

  • توصیه امام جمعه کرمان به رانندگان و مسافران نوروزی + فیلم
  • اسکان ۱۰۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • آمادگی منطقه ۸ اصفهان برای اسکان اضطراری مسافران در شب‌های بارانی
  • ۸۵ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر اسکان یافتند
  • ۸۷ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر اسکان یافتند
  • اسکان ۸۵ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • ۵۷ هزار مسافر نوروزی در مدارس گناوه اسکان پیدا کردند
  • اقامت ۸۵ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • خدمات هلال احمر زنجان به مسافران نوروزی از مرز ۲۲ هزار نفر گذشت
  • اعلام وضعیت اضطراری حمله در فرانسه