Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران از اسکان 97 هزار و 773 نفر روز در مدارس و مراکز رفاهی مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، عسکری نیکزاد  با بیان اینکه از روز سه‌شنبه 28 اسفند تا ساعت 24 روز یک‌شنبه چهارم فروردین 98، 32هزار و 591نفر فرهنگی در مدارس و مراکز رفاهی مازندران اسکان یافته‌اند، اظهار کرد: در مجموع 9 هزار و 53 خانوار و 97هزار و 773 نفر روز در این مدت در مراکز اسکان استان پذیرش شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعداد مسافران اسکان یافته در این بازه زمانی در خانه‌های معلم را 641 نفر معادل 178 خانوار و تعداد مسافران اسکان یافته در پردیس دانشگاه فرهنگیان و اردوگاه‌ها و غیره را 236 نفر معادل 66 خانوار اعلام کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اسکان هفت هزار و 518 نفر فرهنگی در مدارس و مراکز مازندران در روز یک‌شنبه چهارم فروردین، بیشترین آمار اسکان را مربوط به شهرستان تنکابن با یک‌هزار و9 مسافر اعلام کرد که بعد از آن رامسر با 946 و بابلسر با 807 مسافر فرهنگی قرار دارند.

وی  یادآور شد که طرح اسکان از تاریخ 28 اسفندماه آغاز شده و تا 12 فروردین 1398 ادامه دارد.

آموزش و پرورش مازندران با 38 پایگاه، سه‌هزار و ۳۸ کلاس شامل 339 کلاس از نوع ویژه، 1462 کلاس از نوع «الف» و 1182 کلاس از نوع «ب» در نوروز 98 میزبان مسافران است.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آموزش و پرورش مسافران معلم نوروز اسکان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ مهمان نوروزی در مدارس کرمانشاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اسکان بیش از ۱۱ هزار و ۵۲۵ مهمان نوروزی در مدارس استان در هفته نخست تعطیلات خبر داد و گفت: از ابتدای اجرای طرح اسکان مسافران نوروزی ( بیست‌وهفتم اسفند) تاکنون نزدیک به ۲۲ هزار نفر روز در مدارس کرمانشاه اسکان پیدا کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سلمان محمدی اظهار کرد: ۸۵۰ کلاس درس در قالب ۱۲۳ مدرسه با ۳۴۱ عوامل اجرایی آماده میزبانی از مسافران نورزی در مدارس استان کرمانشاه است.

وی همچنین از آمادگی ۲۰ پایگاه پذیرش اسکان و ۱۵ مهمانسرا و مرکز رفاهی آموزش و پرورش کرمانشاه برای خدمت‌رسانی به مسافران نورزی استان خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه، اسکان در مدارس آموزش و پرورش را برای عموم مردم آزاد دانست و بیان کرد: اسکان مسافران نوروزی در قالب سه گروه کلاس‌های ویژه، الف و ب صورت می‌پذیرد.

وی توضیح داد: گروه ویژه این طرح شامل ۲۱ کلاس و دارای تخت‌خواب، فرش و پتو، یخچال، تلویزیون و وسایل گرمایشی و سرمایشی (حمام و دستشویی مشترک) است.

محمدی همچنین کلاس‌های گروه الف را مانند گروه ویژه اما فاقد تخت‌خواب و گروه ب نیز را دارای همه امکانات اما با تلویزیون و یخچال مشترک دانست.

وی هزینه‌های اسکان کلاس‌های گروه ویژه را ۲۹۰، گروه الف را ۲۵۰ و گروه ب را ۱۵۰ هزار تومان اعلام و اظهار کرد: طرح اسکان مسافران نوروزی در مدارس کرمانشاه تا دوازدهم فرودین اجرا می‌شود.

کد خبر 739207

دیگر خبرها

  • اسکان بیش از ۲ هزار خانوار در مدارس خراسان جنوبی
  • اسکان ۳۲ هزار مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • اسکان بیش از ۳۲۰ هزار مسافر نوروزی در مراکز آموزشی اصفهان
  • اسکان مسافران نوروزی در مدارس کردستان از مرز ۱۵ هزار نفر گذشت
  • اسکان ۸۵ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • اسکان ۴۰ هزار مسافر نوروزی در مدارس قم
  • اسکان بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ مهمان نوروزی در مدارس کرمانشاه
  • اسکان بیش از ۲۴۵ هزار مسافر نوروزی در مراکز آموزشی اصفهان
  • پذیرش بیش از ۲۴ هزار مسافر نوروزی در مراکز اسکان آموزش‌وپرورش
  • اسکان ۷۷۰ مسافر در مراکز ستاد اسکان فرهنگیان ملایر