Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@01:57:18 GMT

پیامک هشدار سازمان مدیریت بحران به مردم

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۷۱۷۳

سازمان مدیریت بحران با ارسال پیامکی از مردم درخواست کرد از مسیرهای منتهی به رودخانه‌ها و مسیرهای کوهستانی تردد نکنند. آفتاب‌‌نیوز : سازمان مدیریت بحران کشور در پیامکی که به همه مردم سراسر کشور ارسال کرده است، اعلام کرد: از مسیرهای منتهی به رودخانه‌هایی که سیل در آنها جریان دارد تردد نکنند. همچنین بر عدم تردد از روی پل‌ها تا زمان فروکش کردن سیل تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایلنا، در این پیامک‌ها از مردم درخواست شد در زمان بارندگی شدید از مسیر های کوهستانی که امکان ریزش سنگ و یا بهمن وجود دارد به هیچ وجه تردد نکنند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سازمان مدیریت بحران سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر فرونشست زمین در شریان‌های حیاتی کشور بررسی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان نقشه برداری کشور، نشست مشترک اعضای کمیته مدیریت بحران سازمان نقشه‌برداری کشور با موضوع بررسی نحوه همکاری دو سازمان جهت کاهش خطر فرونشست زمین با حضور نمایندگان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار شد.

در این جلسه، معصومه آمیغ‌پی، رئیس کارگروه فرونشست و زمین‌لغزش کمیته مدیریت بحران سازمان نقشه‌برداری کشور گزارش مفصلی از اقدامات صورت گرفته در خصوص پایش مخاطره فرونشست در کشور ارائه کرد.

همچنین محمد رضائی هابیل، دبیر کمیته مدیریت بحران سازمان نقشه‌برداری کشور، نشست‌های تخصصی مشترک را سبب جلوگیری از موازی‌کاری و صرف هزینه‌های اضافه و آگاهی از ماموریت دستگاه‌ها دانست و اظهار کرد: همکاری‌های بین سازمانی که در زمینه پایش مخاطرات و کاهش خطر بلایا انجام می‌شود، بسیار ارزشمند است. سازمان نقشه‌برداری‌ کشور متولی داده و اطلاعات مکانی در کشور است و تهیه نقشه خطر فرونشست و اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع به دستگاه‌های ذی‌ربط از ضروریات این حوزه محسوب می‌شود.

حبیب جمشیدی‌، معاون دفتر ماشین‌آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری، توضیح داد: ۲۲۵ هزار کیلومتر راه در اختیار سازمان راهداری قرار دارد که با توجه به اقدامات انجام شده تقریبا ۴۰ درصد مخاطرات کاهش پیدا کرده است.

وی در خصوص علل گسترش فروچاله‌ها، فرونشست‌ها و تاثیراتی که بر جای می‌گذارد نیز مطالبی ارائه و خاطرنشان کرد: در مرحله نخست هر گونه طرح توسعه راه‌ها باید استعلامات لازم مبتنی بر وضعیت فرونشست زمین و موقعیت گسل‌ها در منطقه مورد توجه قرار گیرد و فرونشست زمین می‌تواند خسارات جبران‌ناپذیری را به شریان‌های حیاتی کشور وارد آورد.

همچنین اعضای حاضر در جلسه در خصوص تهیه نقشه فرونشست زمین، به‌روزرسانی داده‌ها، نحوه همکاری به منظور ایجاد سازوکارهای لازم، زمانبندی و اولویت‌بندی و تخصیص بودجه، بحث و تبادل‌نظر کردند و پیشنهاداتی ارائه دادند.

کد خبر 6079885 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل دستگاه‌های ستاد مدیریت بحران در شهرستان تفتان
  • ۷ استان درگیر سیل و آبگرفتگی شدند | هشدار قرمز بارش شدید برای ۵ استان
  • آماده‌باش اورژانس در ۵ استان در معرض سیل و بارندگی
  • خطر فرونشست زمین در شریان‌های حیاتی کشور بررسی شد
  • آماده‌باش مدیریت بحران در ۵ استان
  • هشدار ستاد مدیریت بحران کیش به ساکنان و مسافران
  • فوت ۳ نفر به دلیل سیلاب در سیستان و بلوچستان
  • ۶ فوتی و مصدوم بر اثر سیلاب در استان‌های جنوبی کشور
  • جزئیاتی از جان باختن ۳ نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان | ۳ مصدوم در منطقه عسلویه | هشدارهای سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور به مردم
  • نشست مدیریت بحران در استانداری هرمزگان/ بارش‌ها در هرمزگان شدید است