Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@08:44:30 GMT

100 کیسه آرد از ورامین به مناطق سیل زده گلستان ارسال شد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۷۱۹۱

100 کیسه آرد از ورامین به مناطق سیل زده گلستان ارسال شد

حسین کاغذلو روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ستاد مدیریت بحران شهرستان ورامین به منظور امداد رسانی به مردم سیل زده در استان گلستان از روزهای گذشته تشکیل جلسه داده و نسبت به ارسال کمک های مردمی و شهرستانی و ادوات راهسازی اقدام کرده است.
وی گفت: با هماهنگی های صورت گرفته یک گروه از امدادگران ویژه جستجو در سیلاب با تجهیزات کامل به مناطق سیل زده اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار ورامین افزود: علاوه بر این، ستاد مدیریت بحران شهرستان ورامین یک دستگاه لودر، یک دستگاه کامیون، یک دستگاه تریلر و یک کامیون حاوی آب معدنی به مناطق سیل زده استان گلستان ارسال کرده است.
وی ادامه داد: با توجه به نیاز مردم آسیب دیده از سیل به مواد غذایی، پیش از ظهر امروز یکصد آرده 50 کیلوگرمی به استان گلستان ارسال شد تا بخشی از نیاز مردم این مناطق تأمین شود.
بارش شدید باران در روزهای 28و 29 اسفند ماه 97 در شرق استان گلستان، سر ریز شدن سد گلستان واقع در 15 کیلومتری شرق شهر گنبدکاووس و طغیان رودخانه های گرگان رود، چهل چای، قره سو و اوغان را به دنبال داشت.
سرریز آب سدهای گلستان 2 و بوستان در مناطق بالادستی، موجب به راه افتادن جریان سیل در رودخانه گرگانرود شد و همه شهرها و روستاهای حاشیه این رودخانه را به دلیل حجم فراوان آب دچار بحران سیل کرده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان گلستان سیل کمک های مردمی مدیریت بحران مواد غذایی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، استاندار در این مراسم با تاکید بر تکمیل زیرساخت‌های آموزشی در همه نقاط استان گفت: با تمام وجود و با استفاده از همه ظرفیت‌ها برای برقراری عدالت آموزشی تلاش می‌کنیم.
محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان افزود:  ما به همه دستگاه‌ها و مجموعه‌ها گفته‌ایم به آموزش و پرورش کمک کنند چرا که آموزش و پرورش مجموعه عظیم و اثرگذار در نظام راهبردی کشور است.
وی افزود: این استان دارای استعداد‌های بسیار خوبی است که باید امکانات مناسب برای آن فراهم شود.
استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اگر ما صد‌ها مدرسه با بهترین امکانات فراهم کنیم، اما به توانمند سازی معلمان توجه نکنیم، یقیناً همچنان دچار مشکل خواهیم بود لذا باید وجه ویژه‌ای به معلمان صورت گیرد.
وی ادامه داد: برای ما آموزش و پرورش بسیار مهم است بر همین اساس آماده همکاری در زمینه دانش افزایی معلمان هستیم.
کرمی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال ۱۴۰۳ را مزین نام جهش تولید با مشارکت مردم فرمودند؛ در واقع مردم در دوران دفاع مقدس نیز در همه شرایط در میدان حاضر بودند و مشارکت مردم بسیار مهم است.
وی افزود: سرانه‌های آموزشی در برنامه‌ریزی و غنای برنامه‌های تربیتی و آموزشی نقش اساسی دارد بنابراین باید خانواده‌ها نیز در این زمینه مشارکت کنند، زیرا مردم نیز علاقمند به مشارکت در امور در قالب انجمن اولیا و مربیان هستند که مدیران باید این ظرفیت عظیم را در نظر بگیرند.
وی ادامه داد: از محبت و نگاه عالمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نسبت به این استان تشکر می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی ۵۳۰ گروه جهادی در مناطق محروم گلستان
  • ارسال بیش از ۴ هزار تخته پتو به مناطق سیل زده خوزستان
  • تجهیزوبازسازی مدارس خسارت دیده از سیل در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • مراسم گرگیعان در اغلب مناطق خوزستان برگزار شد
  • ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان
  • جاده جنگل گلستان به چمن‌بید بازگشایی شد/آب‌گرفتگی برخی مناطق گرمه
  • دستگاه‌های عضو مدیریت بحران شهرستان دشتی در آماده باش قرار گیرند
  • پرهیز مسافران نوروزی از اتراق کنار رودخانه‌ها
  • اعزام ۲ اکیپ عملیات امدادرسانی سیل و آتش نشانی اصفهان به اهواز