Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@13:32:48 GMT

مرخصی مدیران استان تهران لغو شد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۷۲۰۵

مرخصی مدیران استان تهران لغو شد

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی روز دوشنبه با ابلاغ این دستورالعمل اعلام کرد: حضور تمامی فرمانداران شهرداران، بخشداران و دهیاران تا زمان پایداری شرایط جوی استان تهران در شهرستان های محل خدمت الزامی است.
وی تاکید کرد: فرمانداران شهرستان هایی که در مسیر رودهای فصلی قرار دارند نسبت به بازدید روزانه و مستمر از این اماکن اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محسنی بندپی اظهار داشت: فرمانداران شهرستان های تابعه استان تهران نسبت به تشکیل روزانه و منظم جلسات مدیریت بحران و آماده باش کامل اعضای این ستاد اقدام کنند.
استاندار تهران گفت: شهرداران شهرهای تابعه استان تهران موظفند تا با بازدید روزانه و منظم نسبت به جمع آوری آب های سطحی و روان آب های جاری شده در سطح شهرها اقدامات لازم را به عمل آورند.
وی طی این بیانیه تصریح کرد: بعنوان استاندار و رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران استان تهران به اطلاع شهروندان شریف استان تهران می رساند که با وجود تمامی تمهیدات اندیشیده شده از سوی ستاد مدیریت بحران استانداری تهران از تمامی شهروندان تهرانی و عموم هموطنان و مسافرین نوروزی که این استان را بعنوان مقصد گردشگری انتخاب کرده اند درخواست می شود تا از استقرار در حاشیه رودها جدا خودداری و به اطلاعیه های این ستاد توجه کنند.
تهرام/3001//1348
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان تهران استانداری تهران شورای هماهنگی مدیریت بحران گردشگری مدیریت بحران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس چهار شهرستان شرقی کرمان چهارشنبه تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد مدیریت بحران شهرستان‌های شرقی استان کرمان اعلام کرد: با توجه به هشدار قرمز هواشناسی و پیش‌بینی بروز سیل؛ کلاس‌های درس مدارس شهرستان‌های نَرماشیر، فهرج، ریگان و گنبکی فردا (چهارشنبه) تعطیل شد و آموزش‌ها به صورت غیرحضوری پیگیری می‌شود.

بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران این شهرستان‌ها، تعطیلی مدارس به جهت حفظ سلامتی دانش آموزان بوده و کلاس‌های درس به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

کد خبر 6080332

دیگر خبرها

  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • آماده‌باش ۴۹۰ تیم مدیریت بحران در یزد / کدام مسیرها در یزد مسدود است؟
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • وقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت
  • شدت بارندگی در سیستان و بلوچستان / مدارس ۱۱ شهرستان غیرحضوری شد
  • مدارس زاهدان و ۴ شهرستان کرمان چهارشنبه تعطیل شد
  • ستاد مدیریت بحران سیب و سوران تشکیل جلسه داد
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های سیستان و بلوچستان تا عبور سامانه بارشی
  • مدارس چهار شهرستان شرقی کرمان چهارشنبه تعطیل شد
  • سیل باعث تخلیه ۳ روستای جنوب استان کرمان شد