Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری-ایرنا- معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت که برای کمک به خانوارهای سیلزده در استان های مازندران و گلستان ، تسهیلات ارزان قیمت از سوی بانک های عامل زیرمجموعه این وزارتخانه پرداخت می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران ، محمد کبیری در شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه احتماعی استان مازندران که شامگاه دوشنبه در شهرستان سیلزده سیمرغ برگزار شد ، افزود : در مجموع به سه هزار خانوار سیلزده تسهیلات قرض الحسنه تا سقف 50 میلیون ریال پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت که این تسهیلات از طریق بانک های عامل رفاه ، صندوق توسعه تعاون و صندوق بازنشستگی داده خواهد شد.
این مسئول افزود : این تسهیلات ارتباطی به پرداختی مشابه از سوی سایر بانک های عامل ندارد.
کبیری در مورد کمک به بنگاهها و واحدهای اقتصادی خسارت دیده ناشی از سیل نیز گفت : قطعا در هیات دولت برای کمک به این واحدها نیز تصمیم گیری می شود.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین توزیع غذای گرم، تامین دارو و اقلام بهداشتی و توجه به مادران دارای نوزاد را از دیگر برنامه های سازمان های تابعه این وزارتخانه در استان های سیلزده بیان کرد.
براساس آمار سیل به افزون بر 6 هزار و 300 واحد مسکونی و تجاری در مازندران خسارت وارد کرد که 500 واحد تخریبی گزارش شده است.
در مجموع سیل به مازندران افزون بر 13 هزار میلیارد ریال خسارت زد.
6982/1654

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد سيلزدگان تسهيلات ارزان قيمت تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروهی برای پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد

وزیر کار با بیان اینکه یکی از مخاطبان اصلی پیام مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ۱۴۰۳، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، گفت: بخشی از تولید کشور را شرکت های وابسته به صندوق های تامین اجتماعی عهده دار هستند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سیدصولت مرتضوی وزیر کار در حاشیه اولین نشست هیئت دولت در سال جدید در جمع خبرنگاران گفت:  جلسه امروز هیات دولت درباره وظایف وزارت کار برای تحقق شعار سال گفت: ما کار گروهی را در وزارتخانه با مدیریت و محوریت معاونت اقتصادی مشخص کرده ایم که بتوانیم شعار جهش تولید مورد نظر حضرت آقا را عملیاتی کنیم.

وی افزود: جزئیات بیشتر دراین رابطه را در جلسات آینده به اطلاع خواهیم رساند.

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • تایید بیش از ۸ هزار عنوان شغلی به‌عنوان مشاغل سخت و زیان‌آور
  • انجام بیش از ۲۷۰ پروژه انکشافی در پروان
  • کارگروه پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  • مرتضوی: افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین اعمال می‌شود +فیلم
  • کارگروهی برای پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  • وزیر کار: کارگروهی برای پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  • بیش از ۸ هزار عنوان شغلی در کرمانشاه سخت و زیان آور شناخته شد
  • هدف وزارت کار برای جهش ۲۰درصدی تولید صنایع بزرگ
  • استقبال از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی در کردستان ۶۵ درصدی شد
  • حاکمیت در بیان تولید نباید بترسد