Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@16:44:50 GMT

نیمه شب امشب بارشهای رگباری خراسان رضوی را فرا می گیرد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۷۲۴۵

نیمه شب امشب بارشهای رگباری خراسان رضوی را فرا می گیرد

زهرا مبشری عصر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پژوهشکده هواشناسی هم پیش بینی کرده بود که در فصل بهار به علت گرمای زمین بارشها از حالت منجمد به صورت رگباری و سیل آسا خواهد بود.
وی ادامه داد: سامانه بارشی که تا ساعاتی دیگر از نیمه غربی کشور وارد استان خراسان رضوی می شود موجب بارندگی در این استان به خصوص در شهرستانهای درگز، قوچان، جوین، جغتای، سبزوار، داورزن، چناران، تربت حیدریه، رشتخوار، بردسکن، گناباد، کاخک، نیشابور، بینالود، فیروزه، فریمان، کاشمر، خوشاب، سرولایت، کوهسرخ و مشهد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از امشب تا پایان روز چهارشنبه هفتم فروردین ماه کنونی بر شدت بارشها در سطح استان افزوده می شود لذا با توجه به رگباری بودن بارشها وقوع آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیلها و همچنین احتمال اختلال در سامانه حمل و نقل استان خراسان رضوی وجود دارد.
مبشری با اشاره به لزوم اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از خسارات احتمالی بر عدم توقف مردم در حاشیه رودخانه ها و مناطق سیلابی تاکید کرد و افزود: از مردم تقاضا می شود از سفر به مناطق کوهستانی جدا خودداری کنند.
1922/2030
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان خراسان رضوی حمل و نقل خراسان رضوی سیل مشهد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری صبح چهارشنبه در حاشیه نشست قرارگاه عفاف و حجاب استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، با بیان اینکه در مباحث اخلاقی مردم متدین ما توقع دارند که «حاکمیت» امنیت را برقرار کند، گفت: فراجا براساس این درخواست «طرح نور» را طراحی کرده است و در خراسان رضوی مردم و تشکل‌های اجتماعی از این طرح حمایت و پشتیبانی کرده‌اند.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: مردم عزیز ما به امنیت در حوزه‌های مختلف اعم از عمومی، اقتصادی، فرهنگی و غیره نیاز دارند.

وی با بیان اینکه این احساس امنیت برای مردم باید در جامعه ما وجود داشته باشد، افزود: در مباحث اخلاقی مردم متدین ما توقع دارند که حاکمیت، امنیت را برقرار کند.

نظری تاکید کرد: فراجا برای این درخواست و ایجاد امنیت، «طرح نور» را طراحی کرده است که از ۲۵ فروردین ماه امسال در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: ما به عنوان مجاوران بارگاه منور رضوی وظیفه داریم که به طور خاص این فضای مناسب دینی و اخلاقی را حفظ کنیم و امیدواریم این توفیق توسط فراجا و با پشتیبانی مردم و تشکل‌های مردمی فراهم شود.

وی ابراز کرد: استان خراسان رضوی و مشهد مقدس وضعیت و موقعیت مناسبی دارد و ضرورت حفظ این شرایط و جلوگیری از بروز هرگونه ناهنجاری مورد توجه قرار دارد.

نظری خاطرنشان کرد: علمای گرانقدر، نخبگان عزیز، تشکل‌های مردمی و همه عزیزانی که دلسوز بودند و بخش‌های حاکمیتی را همراهی می‌کردند، در این مقطع هم ان‌شاءالله با مشارکت آنان انجام وظیفه عمومی و مشترک خواهیم داشت.

کد خبر 6087501

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های رگباری در استان یزد
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن خراسان جنوبی
  • خراسان رضوی در تولید نان کامل در کشور پیشرو است
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی
  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • محتواهای رضوی با یک سامانه در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد
  • هواشناسی فارس هشدار نارنجی داد/بارش‌های رگباری شدت می‌گیرد
  • هشدار هواشناسی خراسان رضوی درباره بارش‌های رگباری و افزایش شدت وزش باد