Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@15:04:53 GMT

نقشه مناطق سیل خیز خراسان رضوی آماده شد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۷۲۴۷

نقشه مناطق سیل خیز خراسان رضوی آماده شد

سید مسعود یاوری عصر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آزاد سازی بستر رودخانه ها و مسیلهایی که تعارضات و تصرفاتی داشته است هم مورد تاکید استاندار خراسان رضوی قرار گرفته است.
وی با اشاره به صدور اخطاریه شماره یک مدیریت بحران کشور اضافه کرد: اطلاع رسانی به صورت پیامکی از طریق اپراتورهای تلفن همراه برای تمام مشترکان اپراتورها در خراسان رضوی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: در مبادی ورودی شهرها و استانها نیز اطلاع رسانی به صورت حضوری و رو در رو در حال انجام است.
یاوری به جلسه مدیریت بحران روز یکشنبه خراسان رضوی با حضور استاندار این استان اشاره کرد و افزود: در این جلسه به تمام فرمانداران شهرستانها برای مقابله با حوادث آماده باش داده شد و امروز فرمانداران در تمام شهرستانهای خراسان رضوی جلسات مدیریت بحران را با حضور نیروهایشان تشکیل دادند.
وی ادامه داد: طبق پیش بینی های صورت گرفته ، موج بعدی بارشها در هفته آینده به وقوع خواهد پیوست لذا آمادگی برای مقابله با حوادث تا پایان تعطیلات نوروزی حفظ خواهد شد.
معاون اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: تمام مجموعه های شهرداریها، بقاع متبرکه و سالنهای ورزشی در حال آماده باش قرار دارند تا در صورت نیاز از ظرفیت آنها برای اسکان اضطراری مسافران استفاده شود .
یاوری افزود: در صورت مواجهه با بحران در ساعات اولیه حادثه، استقرار نیروهای امدادی دولتی و برآورد خسارات زمان بر است که یک امر طبیعی است بنا براین از مردم خواسته شده تا آموزشهای خود امدادی و خانواده امدادی را فرا گیرند تا در صورت نیاز این آموزشها را به کار بندند.
وی ادامه داد: بعد از استقرار نیروهای امدادی هم برای این که اختلالی در روند کمک رسانی پیش نیاید لازم است مردم تحت نظر نیروهای متخصص به امداد مشغول شوند.
یاوری گفت: هر زمان به نیروی کمکی نیاز باشد از طریق بانکهای اطلاعاتی فراخوان صادر خواهد شد به عنوان مثال در سیل استان گلستان با هماهنگی صورت گرفته ماشین آلات راهسازی خراسان رضوی و مواد مورد نیاز از این استان به گلستان ارسال شد و نیاز به حضور نیروی مردمی تشخیص داده نشد.
1922/2030
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 تعطیلات نوروزی خانواده خراسان رضوی سیل مدیریت بحران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب دو کافی‌شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد

ایسنا/خراسان رضوی مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی گفت: در گشت‌های مشترک مدیریت بازرسی نظارت اصناف با دستگاه‌های نظارتی دو واحد صنفی کافی‌شاپ در مشهد به علت تخلف پلمب شدند.

محسن صیادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به گشت‌های مشترک مدیریت بازرسی نظارت اصناف با دستگاه‌های نظارتی اظهار کرد: در این گشت‌ها دو واحد صنفی کافی‌شاپ در سطح شهر مشهد و یک واحد صنفی نیز در خیابان شیرازی به علت تخلف پلمب شدند.

وی افزود: تخلف این دو واحد عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی، گرانفروشی و عدم درج قیمت بوده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی بیان کرد: اتاق اصناف به واحدهای صنفی رستوران‌داران، اغذیه پیتزا و کافی‌شاپ به استثنا ۵۰ واحد صنفی رستوران منتخب در منطقه ثامن مجوزی برای فعالیت تا ۲ ساعت قبل از اذان مغرب آن هم به صورت بیرون‌بر نداده است و مدیریت بازرسی نظارت اصناف با واحدهای صنفی متخلف برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلمب دو کافی‌شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد
  • تخریب پارکینگی که بر روی سیل برگردان احداث شده بود | خطر سیلاب از این مناطق تهران دور شد
  • باران های سیل‌زا در راه خراسان رضوی
  • اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با بهره‌گیری از توان خراسان رضوی
  • هشدار جدی مدیریت بحران استان تهران به مردم
  • هشدار جدی مدیریت بحران استان تهران به پایتخت‌نشینان
  • بارش های اخیر در۱۹استان قابل ملاحظه بود/اسکان عشایر در مناطق امن
  • مدیریت بحران: هشدار وزش باد شدید در استان تهران
  • ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خراسان رضوی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام
  • صدور هشدار وزش باد شدید در استان تهران