Web Analytics Made Easy - Statcounter

آستارا - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا گفت: انتشار گاز منوکسید کربن در داخل چادر مسافرتی، باعث مسمومیت دو گردشگر و انتقال آنان به بیمارستان شد.

نظام عباسی شامگاه دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: این اتفاق عصر امروز برای یک خانواده تبریزی روی داد که با حضور به موقع نیروهای فوریت های پزشکی، مسمومان به بیمارستان شهید بهشتی آستارا انتقال یافتند و حال آنها خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: آتش زدن زغال در داخل چادر باعث انتشار منوکسید کربن شده بود و گردشگران از روشن کردن پیک نیک در داخل چادر خودداری کنند.
وی بیان کرد: مرکز فوریت های پزشکی آستارا از 28 اسفند تا چهارم فروردین ماه در قالب 66 ماموریت، به مصدومان حوادث تصادفی و غیرتصادفی امدادرسانی کرده است.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان، از مناطق گردشگرپذیر ایران است.
7105 / 7124/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مسموميت منوكسيد كربن آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در احکامی جداگانه مدیر انرژی و کربن این شرکت، مدیرعامل شرکت پالایش گاز سرخون و قشم و مدیرعامل شرکت گاز استان یزد را منصوب کرد.

به گزارش شانا، مجید چگنی در این احکام «ساجد کاشفی» را به‌عنوان مدیر انرژی و کربن شرکت ملی گاز ایران، «رضا نوری‌زاده» را به‌عنوان مدیرعامل شرکت پالایش گاز سرخون و قشم و «حامد خواجوی» را به‌عنوان مدیرعامل شرکت گاز استان یزد منصوب کرد.

دیگر خبرها

  • سند چشم‌انداز بلندمدت در حوزه گردشگری قم طراحی شود
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • بررسی امکان جریمه افراد بی‌خانمان در آمریکا
  • انتشاردهندگان ۸۰درصد گازهای گلخانه‌ای جهان معرفی شدند/ آمریکا در صدر
  • انتشاردهندگان ۸۰ درصد گازهای گلخانه‌ای جهان معرفی شدند/ آمریکا در صدر
  • غذای دریایی پیرلو و شاگردانش را مسموم کرد!
  • بارش شدید باران در راه گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند
  • چادر سنتی مغولی به سبک روز بازسازی شد! (+تصاویر)
  • خدمت پزشکان قمی، به بیش از ۵ هزار نفر در اندیکا
  • گام بلند صنعت حمل و نقل در کاهش انتشار گاز دی اکسید کربن