Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:01:24 GMT

ترافیک آزادراه قزوین - رشت محدوده رودبار سنگین است

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۷۳۲۴

ترافیک آزادراه قزوین - رشت محدوده رودبار سنگین است

رشت- ایرنا - رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان گفت: از بعد از ظهر امروز (دوشنبه) ورودی و خروجی شهر رودبار در مسیر آزادراه قزوین - رشت، متراکم و سنگین است.

سرهنگ حسین محمدپور دوشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود : همچنین ترافیک در محور آستارا - اردبیل در محدوده حیران متراکم و سنگین است.
وی اظهار کرد : در مسیر آستارا - تالش در محدوده پل خسرو سرا و در محدوده منطقه آزاد انزلی نیز از سمت کیاشهر به زیباکنار ترافیک سنگین و کند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد : ترافیک مابقی محورهای استان پرحجم اما روان است .
سرهنگ محمد پور با بیان اینکه در حال حاضر، تمامی راه های استان به غیر از محور پونل - خلخال که به علت ایمنی تردد کنندگان بسته شده ، باز است، تصریح کرد: در حال حاضر در محورهای کوهستانی شاهد بارش برف هستیم از این رو رانندگان بایستی حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
وی اضافه کرد: پلیس از ترد خودروهایی که زنجیرچرخ نداشته باشند، در محورهای کوهستانی جلوگیری می کند.
وی همچنین با اشاره به بارش باران در مناطق جلگه ای استان و تداوم بارش ها برای فردا از مسافران و شهروندان خواست تا از توقف در مسیرها و استقرار در حاشیه راه ها بپرهیزند و توصیه کرد از ترددهای غیرضروری در چنین شرایطی جوی خودداری شود.
محمدپور همچنین با اشاره به اینکه خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته تصادف منجر به فوت نداشته ایم، گفت: از بیست و پنجم اسفند ماه گذشته ابتدای طرح نوروزی تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته 56 درصد کاهش تلفات و 10 درصد کاهش تصادف منجر به جرح و مجروحان را در راه های استان داشته‌ایم.
در طرح نوروزی امسال بیش از یک هزار گشت خودرویی و موتوری پلیس گیلان در راستای تامین امنیت شهروندان در شهرها، جاده ها، مناطق گردشگری و تفرجگاه‌ها استقرار دارند. همچنین عوامل انتظامی در ایستگاه‌ها علاوه بر برقراری نظم و امنیت، راهنما و پاسخگوی سوالات مردم هستند و به شکایات شهروندان رسیدگی می کند.
بیش از یکصد اکیپ ثابت و سیار خودروی پلیس راه نیز در طرح نوروزی فرماندهی انتظامی گیلان فعال است ضمن آنکه 10 ایستگاه ثابت و 10 کانکس سیار پلیس راه هم با بیش از 500 نفر از عوامل، وظیفه کنترل محسوس و نامحسوس محورهای مواصلاتی و تامین امنیت مسافران، برقراری نظم، شناسایی متخلفان و برخورد با رانندگان متخلف در راه ها را بر عهده دارند.
پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان اعلام کرده که حرکت انواع تریلر و کامیون - به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی و دارندگان مجوز عبور از پلیس راهور - از ساعت هفت تا 24 روزهای نهم ، پانزدهم و شانزدهم فروردین ماه ممنوع است.
همچنین ممنوعیت تردد در محور آستارا - اردبیل و بالعکس برای انواع تریلر و کامیون به استثنای موارد یادشده طی روزهای یازدهم فروردین ماه از ساعت 12 تا 24 و روزهای نهم ، پانزدهم و شانزدهم فروردین از ساعت هفت تا 24 اعمال می شود.
دو هزار و 500 نفر از اعضا، داوطلبان، نجاتگران و همکاران جمعیت هلال احمر گیلان در طرح های نوروزی شامل طرح ایمنی و سلامت و امداد و نجات همکاری می کنند. طرح امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان نیز در 44 پایگاه شامل پایگاه ثابت، پست موقت و شعب و مراکز استان به اجرا درآمده و یک هزار و 150 نیروی عملیاتی شامل 150 نیروی کادر و یک هزار نجاتگر داوطلب برای ارائه خدمات نوروزی حضور دارند.
طرح امداد نوروزی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان نیز در 62 پایگاه استان آغاز شده و در اجرای این طرح؛ یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، دو موتورلانس و 120 دستگاه آمبولانس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان با 450 نیرو به کار گرفته شده است.
همچنین 475 نیروی راهدار نیز با 288 دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین در محورهای مواصلاتی گیلان مستقر هستند.
7296/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس راه گيلان رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زندی فر گفت: به منظور افزایش ایمنی کاربران راه در آزادراه تهران - کرج - قزوین پروژه لکه گیری و روکش آسفالت حفاظتی و روکش آسفالت توپکا در این محور در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: این پروژه به طول ۵۰ کیلومتر در دو باند شمالی و جنوبی در آزادراه تهران - کرج - قزوین حوزه استان البرز در حال اجراست و اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان بدین منظور پیش بینی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز مطرح کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده بخش قابل توجهی از این پروژه تا پایان سال جاری قابل بهره برداری خواهد بود.

زندی فر خاطرنشان کرد: بر این اساس در ایام هفته با هماهنگی پلیس راه محدودیت‌های تردد در برخی از نقاط آزادراه (باند شمالی و جنوبی) جهت اجرای این عملیات اعمال خواهد شد.

به گفته وی، ممکن است در برخی نقاط آزادراه که عملیات عمرانی اجرا می‌شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم، ضمن پوزش از هموطنان در خواست می‌شود ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند.

کد خبر 6087509

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز آزادراه کرج_قزوین
  • اجرای پروژه نصب حفاظ میانی در آزادراه کرج - قزوین
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۳ اردیبهشت