Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره کل ورزش و جوانان فارس همچنین اداره ورزش و جوانان شیراز در اطلاعیه های جداگانه ای اعلام کردند: همه ورزشگاه های فارس برای اسکان مسافران و نصب چادر مسافرتی آماده شده اند.
نشانی این ورزشگاه ها براساس اطلاعیه اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز چنین است: سالن ورزشی 22 بهمن واقع در کوی زهرا (بولوار مدرس)، سالن ورزشی والفجر در منطقه والفجر، سالن ورزشی هفت تن در بولوار هفت تن، سالن ورزشی دراک(خانه والیبال) گلدشت معالی آباد، سالن ورزشی صدرا در شهر صدرا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سالن های نمایشگاه بین المللی فارس در شهرک گلستان نیز آماده اسکان مسافران نوروزی است.
حرم مطهر احمدبن موسی(ع) شاهچراغ نیز مانند همیشه ماوای مسافران و مردم است.
آموزش و پرورش فارس اعلام کرده است افزون بر فرهنگیان، دیگر مسافران نیز در مدارس این استان اسکان داده می شوند.
در همین حال، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر استان فارس با اشاره به حادثه وقوع سیلاب و بروز خسارات به خودروها و مسافران نوروزی در منطقه دروازه قرآن شیراز، گفت: با تدبیر سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس نیروهای امدادی سپاه در حال آماده باش هستند و امکانات پزشکی و مهندسی سپاه استان فارس به صورت فعال در فرآیند امداد رسانی به مردم شیراز در سطح این شهرستان حضور دارند.
سرگرد پاسدار جلال یارمحمدی افزود: علاوه بر نیروها و امکانات مهندسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جمعی از گروه های جهادی و اقشار بسیج استان فارس نظیر بسیج جامعه پزشکی، معاونت امداد و درمان سپاه فجر، بسیج سازندگی فارس و سایر اقشار بسیج در امداد رسانی به آسیب دیدگان حادثه سیل در شیراز حضور فعال دارند.
بارندگی شدید اوایل صبح دوشنبه پنجم فروردین 98 موجب بروز سیل و آبگرفتگی دروازه قرآن شد.
دراین حادثه، اتومبیل های مسافران و شهروندان را آب برد که براساس اعلام ساعت 16 روز دوشنبه پزشکی قانونی فارس، تاکنون 11 نفر کشته و 15 نفر مصدوم شدند.
9873 / 1876
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اداره ورزش و جوانان حرم مطهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیل مسافران نوروزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­استان تهران صاحب سالن اختصاصی شمشیربازی شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در اختیار داشتن سالنی مجهز و استاندارد به منظور برگزاری مسابقات و اردو‌های باشگاهی و ملی یکی از نیاز‌های شمشیربازی استان تهران و هیات شمشیربازی این استان بود.    به همین منظور فدراسیون شمشیربازی رایزنی‌هایی را با اداره کل ورزش و جوانان استان تهران داشت تا سالنی را در اختیار هیات شمشیربازی استان قرار بگیرد.    با پیگیری‌های انجام شده در این زمینه و مساعدت و همراهی ویژه علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، مجموعه ورزشی شهدای دروازه شمیران در اختیار هیات شمشیربازی استان تهران قرار گرفت تا این هیات برای نخستین بار صاحب سالن اختصاصی شود.   واگذاری رسمی مجموعه ورزشی شهدای دروازه شمیران به شمشیربازی استان تهران با حضور علیرضا پورسلمان و محسن وحدانی رییس و دبیر فدراسیون انجام شد.   پورسلمان ضمن قدردانی از توجه و عنایت ویژه مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به شمشیربازی استان تهران و مرتفع کردن نیاز استان از حیث سالن، ابراز امیدواری کرد که با در اختیار گرفتن مجموعه ورزشی شهدای دروازه شمیران از این پس شاهد گسترش فعالیت‌های این رشته در سطح استان باشد.

دیگر خبرها

  • پایان دوران سلطنت هتل‌ها
  • سرانه فضای ورزشی آذربایجان غربی به ۲۰ سانتی متر رسید
  • فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت
  • بهره‌برداری از ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی
  • ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد
  • ­استان تهران صاحب سالن اختصاصی شمشیربازی شد
  • بارندگی‌ در پاکستان جان ۲۱ نفر را گرفت