Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به ضرورت حفظ و صیانت از دارایی های فیزیکی شرکت، پروژه استقرار نظام مدیریت دارایی های فیزیکی در دستور کار قرار گرفت که در این راستا پروپوزال مربوطه با نهایت دقت و لحاظ نمودن تمامی جوانب و ابعاد موضوع تهیه و پس از تایید نهایی، شرکت گاز استان اصفهان به عنوان پایلوت کشوری و محور استقرار این نظام در سطح شرکت های گاز استانی انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمصطفی علوی، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در جلسه شروع به کار پروژه استقرار نظام مدیریت دارایی های فیزیکی در این شرکت که با حضور رییس و دبیرکمیته راهبری مدیریت دارایی های فیزیکی مدیریت گازرسانی، مجری و اعضای تیم نظارت پروژه با محوریت واحد برنامه ریزی شرکت گاز تشکیل گردید، با بیان این مطلب، اظهار داشت: پروژه استقرار نظام مدیریت دارایی های فیزیکی در شرکت گاز استان اصفهان در ۶ فاز طراحی، تدوین و مقرر شد به مدت ۱۸ ماه با دو تیم نظارت از طرف شرکت گاز استان اصفهان و مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران، پیاده سازی و اجرایی شده و نتایج حاصل از آن به تمامی شرکت های گاز استانی تعمیم داده شود.

وی، ۶ فاز پروژه استقرار نظام مدیریت دارایی های فیزیکی در شرکت گاز استان اصفهان را شامل؛ ارزیابی وضعیت موجود و تدوین نقشه راه مدیریت دارایی‌های فیزیکی، مدیریت اطلاعات تجهیزات، پیاده سازی الزامات استقرار سیستم تعالی نت (نگهداری و تعمیرات)، بازگشت به شرایط مطلوب با تحلیل علل ریشه‌ای عیوب و حوادث (RCA)، بهینه سازی برنامه های نت و مدیریت عملکرد و تحلیل شاخص های مدیریت دارایی های فیزیکی عنوان کرد.

 

 

 

 

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی راهیان پیشرفت در هفته کار و کارگر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ عبدالله دارایی با بیان اینکه امسال تعدادی از کارگران و کارکنان مجموعه‌های تولیدی و صنعتی به دیدار مقام معظم رهبری خواهند رفت گفت: روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت روز نخست این هفته برنامه غبارروبی و عطرافشانی ازمزار شهدای جامعه کار وتولید و دیدار با خانواده ایشان و بازدید از دو شرکت تولیدی در شهرستان‌های ساوجبلاغ و نظرآباد با حضور معاون وزیر را خواهیم داشت. 
 دارایی افزود: تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و حضور کارگران در بهشت زهرا (س) و افتتاح پایگاه بسیج از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود. برپایی میز خدمت در تمامی مصلی‌های نماز عبادی سیاسی جمعه،کاریابی‌ها و مراکز مشاوره شغلی و کار آفرینی استان نیز از دیگر برنامه‌های این هفته است.    وی بیان کرد: در این هفته همایش جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه در یکی از واحد‌های تولیدی کرج و آیین تجلیل از کارفرمایان سلامت محور و خانه‌های بهداشت نمونه استان نیز با حضور مقامات کشوی و استانی برگزار می شود.   دارایی گفت: برنامه راهیان پیشرفت برای دانش آموزان مدارس و آشنایی آنان با محیط‌های صنعتی و تولیدی امسال نیز  با مشارکت ۱۶ شرکت فعال استانی برگزار می شود و کارفرمایان برتر استانی در ۱۶ مدرسه با عنوان سفیران تولید با دانش آموزان دیدار  می کنند.   به گفته دارایی برگزاری یادواره شهدای کارگری در محیط‌های کار و تولید و توزیع ۵۰۰ بسته کمک‌های مومنانه، اجرای طرح پایش سلامت و غربالگری بیماری‌های خاص، افتتاح چند طرح تولیدی و صنعتی در شهرستان‌های استان و همچنین سفر معاونان وزیر کار به استان برای دیدار با کارگران شرکت‌های مختلف تولیدی و صنعتی از دیگر برنامه هاست.

دیگر خبرها

  • سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • پرسودترین و پرزیان‌ترین شرکت‌ های دولتی مشخص شدند | سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • ۲۰ اردیبهشت، آخرین مهلت تبدیل پروانه کسب فیزیکی به الکترونیکی
  • برگزاری اردوی راهیان پیشرفت در هفته کار و کارگر
  • رونمایی از کتاب "نگاهی به عملکرد شرکت‌های دولتی"
  • خداحافظی با نخستین سامانه تحت وب سمات پس از ۱۶ سال
  • مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) برگزار خواهد شد
  • افتتاح دفتر نمایندگی بازرسی و نظارت فولاد شهر
  • دارایی‌های مختلف شهرداری بورسی می‌شوند
  • به دنبال بورسی کردن دارایی‌های مختلف شهرداری هستیم