Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@14:38:48 GMT

آماده‌باش امدادخودرو سایپا در شش استان در معرض سیل کشور

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۷۴۹۴

آماده‌باش امدادخودرو سایپا در شش استان در معرض سیل کشور

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، نظام‌الدین وفا با اشاره به شرایط نامساعد جوی در استان‌های غرب و جنوب غرب کشور و احتمال وقوع سیل در این مناطق افزود: پایگاه‌های ثابت و سیار و همچنین نمایندگی‌های کشیک گروه سایپا در کنار سایر دستگاه‌های ذیربط مستقر در استان‌های کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان به حال آماده‌باش کامل درآمده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی واحدهای اعزامی امدادخودرو سایپا در مناطق سیل‌زده گلستان و مازندران نیز همچنان مشغول ارائه خدمات امدادی هستند و شرکت امدادخودرو سایپا برای امدادخواهان این مناطق تسهیلات ویژه‌ای درنظر گرفته است.

وی گفت: امدادخودرو سایپا با همکاری پلیس راهور، انجمن صنفی نمایندگی‌ها، امدادگران و نیروهای ستادی خود توانسته زمان انتظار ارائه خدمات را کاهش دهد.

نظام‌الدین وفا کاهش زمان انتظار مشتریان را در سال جاری از جمله اهداف مهم طرح امداد نوروزی برشمرد و افزود: علیرغم شرایط نامساعد جوی در بسیاری از محورهای مواصلاتی و استان‌های مختلف کشور، امدادخودرو سایپا با پوشش مناسب همه نقاط توانسته خدمات خود را سریع‌تر از سال‌های گذشته ارائه کند.

گفتنی است هموطنان جهت دریافت خدمات امدادی، بیان نظرها و پیشنهادهای خود می‌توانند در تمام ساعات شبانه‌روز با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس حاصل کنند.

کد خبر 4575684

منبع: مهر

کلیدواژه: سایپا سیلاب گروه خودروسازی سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به هزار و ۹۰۳ نفر در زاهدان

فریبرز راشدی رئیس مرکز بهداشت زاهدان  گفت:  ارائه خدمات بهداشتی از جمله ویزیت پزشک، دندانپزشک، مراقبت‌های نوزادی تا سالمندی، بیماری‌های واگیر و تسهیلات زایمانی به مراجعه کنندگان زاهدانی و مسافران نوروزی در ۹ مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی سیدالشهداء (ع)، نصرت آباد، قطارخنجک، چاه زرد، سرجنگل، حضرت فاطمه (س)، المهدی (عج)، ولیعصر (عج) و شهیدبرازنده در ایام نوروز امسال انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اعزام بیش از ۱۳۰۰ کاروان سلامت به مناطق محروم روستایی
  • اصفهان دومین استان گردشگرپذیر کشور در نوروز ۱۴۰۳ / لزوم افزایش ارائه خدمات به مسافران
  • اصفهان دومین شهر گردشگرپذیر کشور است/ لزوم افزایش ارائه خدمات به مسافران
  • ارائه خدمات درمانی به بیش از ۸۳ هزار نفر در همدان
  • ایستگاه سلامت اورژانس۱۱۵سروآباد آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروز
  • در خدمات پس از فروش باید نگاه تحولی و عملکرد جهادی داشته باشیم
  • کیفیت خدمات و تیراژ قطعات یدکی سایپا افزایش می یابد
  • ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به هزار و ۹۰۳ نفر در زاهدان
  • تامین خوابگاه یکی از شروط صدور مجوز برای جذب دانشجوی بین‌الملل + فیلم
  • ۵۰ کلاس درس در شبانکاره برای اسکان مسافران نوروزی آماده شد