Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، در توئیت ظریف امده است:

ترامپ و شرکایش تلاش می‌کنند تا از شکست داعش که توسط خودشان با تجاوز به عراق و تحریک به ناآرامی در سوریه ایجاد و تغذیه شد، برای خود اعتبار کسب کنند.

همچنین ادعا کردند وی مسئول نجات یهودیان هم هست.‌ تا مشغول این ادعاها هستند، او می‌تواند مدعی شکست دادن اسپارت‌ها توسط خشایارشا هم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن

کارمندان سرویس مخفی ایالات متحده در حال آماده سازی طرحی در صورت زندانی شدن دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا هستند. این را شبکه تلویزیونی ABC به نقل از منابع آگاه گزارش کرده است.

طبق اعلام این خبرگزاری، سرویس مخفی آمریکا اعلام کرد برای همه تاسیسات در سراسر جهان، ما مکان را مطالعه می‌کنیم و مدل‌های حفاظتی جامع و چند سطحی را توسعه می‌دهیم. علاوه بر این، ما در مورد عملیات حفاظتی خاص اظهار نظر نمی‌کنیم.

این سرویس همچنین تاکید کرد که در حال تدارک اقدامات خاصی هستند تا در صورت وقوع شرایط غیرمترقبه در پرونده جعل اسناد مالی سازمان ترامپ و پرداخت وجه به استورمی دنیلز، بازیگر فیلم‌های بزرگسال که از ترامپ شکایت کرد، بکار گیرند.

پیش از این مشخص شده بود که دونالد ترامپ تنها در مارس ۲۰۲۴، ۴.۹ میلیون دلار برای هزینه‌های حقوقی هزینه کرده است و تنها ۶.۸ میلیون دلار در حساب‌های او باقی مانده است که برای تأمین مالی وکلایش باقی مانده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • ۸ نشانه ظریف که نشان می‌دهد دوست‌تان پشت سر شما صحبت می‌کند!
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد