Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک ساعتی پیش در گفت و گو با خبرنگار برنا، اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته تاکنون وضعیت ورود آب به مخزن سدهای کرخه و دز عادی گزارش شده است.

او با اشاره به تشکیل جلسات متعدد ستاد بحران، گفت: تمامی تمهیدات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی پیش بینی شده است.

 جهانگیری افزود: مدیریت آب در شهرستان وضعیت مطلوبی داشته و جای هیچ نگرانی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس ستاد بحران اندیمشک با اشاره به انتشار برخی شایعات در فضای مجازی اضافه کرد: از عصر امروز شایعه ای در فضای مجازی مبنی بر وقوع سیلاب گسترده و تخلیه کامل شهر اندیمشک در حال انتشار است.

او ادامه داد: با توجه به شرایط خاص جغرافیایی شهرستان وجود و دو سد کرخه و دز و همچنین میزان بارش ها این خبر کذب است و صحت ندارد.

فرماندار اندیمشک در پایان بیان کرد: شهروندان از انتشار اخبار کذب و غیر موثق اجتناب کرده و تنها به منابع رسمی و معتبر توجه داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: رضا میر

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خوزستان اندیمشک ستاد مدیریت بحران برنا خوزستان تخلیه شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری میلیاردی رمال به بهانه درمان فرزند در کازرون

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی کازرون به شهروندان در خصوص سوء استفاده شیادان از تفکرات خرافی  رمالان و فالگیران با جولان در فضای مجازی هشدار داد و بیان کرد: با شکایت خانمی ۴۹ ساله مبنی بر کلاهبرداری ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی یک رمال و فالگیر از او در یکی از شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی، پیگیری پرونده در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

او افزود: شاکیه در بازجویی اولیه اظهار کرد در زندگی شخصی و بیماری فرزندم دچار مشکل و ناراحتی شدم و به دنبال راهی برای از بین بردن اتفاقات بودم تا اینکه در یکی از شبکه‌های اجتماعی به یک صفحه دعانویسی و فالگیری برخوردم و ارتباط من با مدیر صفحه آغاز شد و در محیط گفتگو (Direct) مشکلات عدیده زندگی شخصی خود را برای او بازگو کردم، و در ادامه با درخواست و تعرفه‌های او، طی چند مرحله اقدام به واریز پول به مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کردم، اما بعد از گذشت چند روز، متهم دیگر جواب پیام را نمی‌داد و فهمیدم که او کلاهبردار بوده و از احساسات و اعتماد من سوء استفاده کرده است.
فرمانده انتظامی کازرون ادامه داد: موضوع در رصد پلیس فتا شهرستان قرار گرفت و ماموران در تحقیقات و تجسس‌های خود توانستند هویت مدیر صفحه مذکور که یک زن ۵۵ ساله بود را شناسایی کنند.

او تصریح کرد: موضوع به دادسرای مبارزه با جرائم رایانه‌ای ارجاع شد و پس از هماهنگی با مرجع قضایی با فرد کلاهبردار تماس گرفته شد و او نسبت به استراد وجه اقدام کرد.

سرهنگ زراعتیان با بیان اینکه متهم در استان‌های غربی کشور سکونت داشته و تلاش برای دستگیری او ادامه دارد، به شهروندان توصیه کرد: رمالی، دعانویسی و فالگیری یک نوع مانور متقلبانه برای تحصیل مال است و بی گمان برخی از شهروندان برای رفع مشکلات خود به جای مراجعه به متخصصان روانشناسی و مشاوره خانوادگی، به رمال‌ها رجوع کرده که این امر پیامد‌های ناگواری را به دنبال دارد و مجرمان و افراد کلاهبردار در فضای مجازی با متوصل شدن به ابزار‌های خرافی و متقلبانه و سوء استفاده از اعتقادات شهروندان به دنبال اخاذی و کسب منافع مالی بوده و شهروندان هیچگاه برای رفع مشکلات خود نباید به این گونه موارد چه در فضای مجازی و چه فضای واقعی اعتماد کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • چرا مردم هشدار‌های سیل را جدی نمی‌گیرند؟
  • لزوم آمادگی برای وقوع سیل در استان سمنان
  • هشدار‌های سیل را جدی بگیرید
  • ضرورت پیگیری اقدامات بازدارنده برای جلوگیری از انتشار محتوای ضدفرهنگی در فضای مجازی
  • دبیر ستاد امر به معروف: بسیاری از فیلم‌های درگیری هنجارشکنان حجاب که اخیراً در فضای مجازی پخش می‌شود قدیمی است و دارند به اسم درگیری‌های امسال بازنشر می‌کنند
  • کلاهبرداری میلیاردی رمال به بهانه درمان فرزند در کازرون
  • جنجال ادعای عکس دختر نیمه‌برهنه در خیابان‌های تهـران!
  • داستان غمگین اینترنت؛ از شایعه تا واقعیت قطعی اینترنت و فیلترینگ
  • فیلم منتسب به شهردار فردیس تکذیب شد