Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر مهرداد بابایی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : در این مدت 381 بیمار از خدمات ایستگاه های نوروزی اورژانس البرز استفاده کردند.
وی گفت: تعداد تماس های تلفنی پاسخ داده شده توسط کارشناسان پرستاری واحد ارتباطات اورژانس 115 البرز در این مدت 11 هزارو260 مورد بود که در قالب ارائه مشاوره یا اعزام آمبولانس به تماس گیرندگان پاسخ داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بابایی اظهار داشت : طی پاسخگویی به این تعداد تماس و پس از تریاژ و اولویت بندی صورت گرفته ، چهار هزار و 15 ماموریت نیز توسط تکنسین های پر تلاش اورژانس انجام گرفت.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی البرز ادامه داد: در این مدت 2 هزار و408 نفر از خدمات اورژانس البرز بهره مند شدند که از این تعداد یک هزارو391 نفر ضمن دریافت خدمات درمانی پیش بیمارستانی به مراکز درمانی منتقل شده و یک هزار و 360 نفر نیز خدمات درمان سرپایی دریافت کردند.
وی گفت: درجریان انجام این تعداد ماموریت 461 مورد امداد رسانی به حوادث ترافیکی و سه هزار و 558 ماموریت نیز به منظور درمان و انتقال بیماران و مصدومین حوادث غیر ترافیکی بود.
بابایی بیان داشت: از 15 اسفند ماه 97 تا چهارم فروردین ماه 98 تعداد مصدومان تصادفات شهری البرز به 291 نفر و مصدومان تصادفات جاده ای به 199 نفر رسید.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی البرز اظهار داشت: متاسفانه در این مدت سه نفر در حوادث ترافیکی شهری و 2 نفر در حوادث ترافیکی جاده ای جان خود را از دست دادند.
اورژانس هوایی البرز نیز با اعزام به 2 ماموریت ویژه، 2 نفر حادثه دیده را به مراکز درمانی تخصصی استان انتقال داد.
نجات جان تنها سکنه یک روستا در شهرستان طالقان از جمله خدمات امداد هوایی البرز در چند روز اخیر بود.
7410/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 تصادفات جاده ای درمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی مراکز درمانی مرکز فوریت های پزشکی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خادمان سلامت نوروزی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ همزمان با چهارمین روز از هفته سلامت با حضور بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، سردار سرتیپ حسینی فرمانده پلیس راهور فراجا، معاونین و مدیران وزارت بهداشت و سازمان اورژانس کشور و جمعی از تلاشگران سازمان اورژانس و حوزه‌های بهداشت و درمان در سالن امام جواد (ع) ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.

در این مراسم با اهدای لوح به صورت نمادین از منتخبین سلامت نوروزی ۱۴۰۳ تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 6086435 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • خادمان سلامت نوروزی تجلیل شدند
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود