Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@23:31:34 GMT

خواستگاری زن 64 ساله از حمید گودرزی/ببینید

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۷۷۳۰

خواستگاری زن 64 ساله از حمید گودرزی/ببینید

‍‍‍‍‍‍

خبرنگار: الهام مرادی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تلویزیون شبکه سه سریال نوروزی حمید گودرزی بر سر دوراهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گودرزی: هیجان نقل و انتقالات برایم همان موقع تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران این هفته در شرایطی که شانس بزرگی برای کسب پیروزی در دربی تهران داشت با تساوی مقابل پیکان به کار پایان داد.

مهدی گودرزی هافبک جوان هوادار درباره این بازی و تساوی در آن گفت: بازی هیجان انگیزی بود که با رد و بدل شدن گل‌های زیاد تماشاگرپسند هم شد. با این حال یک حسرت بزرگ برای ما بهمراه داشت و از کسب پیروزی بازماندیم. بعد از دو گلی که به ثمر رساندیم ضمن اینکه شانس زدن گل های بعدی را داشتیم، می‌توانستیم کار را با برد به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: این بازی تمام شده است و دیگر به آن فکر ‌نمی‌کنیم. زیر نظر آقای شجاعی هر روز به عملکرد بهتر و کسب نتیجه تمرکز داریم و خودمان را مهیای بازی بعدی خواهیم کرد. این هفته در جام حذفی بازی داریم. می‌خواهیم اتفاقات خوبی برای خودمان شکل دهیم و چرا به رسیدن به مراحل بعدی فکر نکنیم. رقبای سرسختی در این جام حضور دارند اما ما هم هدف خودمان را دنبال خواهیم کرد.

گودرزی درباره بازی با مس سونگون در جام حذفی گفت: حریف علیرغم حضور در لیگ دسته اول اما مطمئنا با انگیزه زیادی در این جدال حاضر خواهد شد. کار آنها در لیگ یک تمام شده و طبیعی است که به فکر موفقیت در جام حذفی باشند. باید تمرکز بیشتری داشته باشیم و می‌خواهیم از این مرحله عبور کنیم و یک گام دیگر به هدف مان نزدیک تر شویم.

هافبک جوان هوادار درباره بحث پنجره زمستانی و پیگیری پرسپولیس برای حضورش در این تیم نیز گفت: این بحث برای من تمام شده است. اکنون عضوی از هوادار تهران هستم و به قراردادی که دارم کاملا متعهد هستم و می‌خواهم زیر نظر آقای شجاعی که مربی صاحب سبکی است و در دوران بازی نیز شرایط فوق العاده‌ای داشته، پیشرفت کنم. بحث انتقال برایم همان موقع و بعد از پایان پنجره بسته شد و اکنون در هوادار به دنبال موفقیت هستم و فرصت بیشتری برای پیشرفت دارم.

دیگر خبرها

  • پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ ۵ (فیلم)
  • خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!
  • (ویدئو) پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ
  • پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ ۵ | ببینید
  • خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام‌دوست حدود ۳۰ سال پیش (فیلم)
  • خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام‌دوست ۲۹ سال پیش! (فیلم)
  • (ویدئو) خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام‌دوست ۲۹ سال پیش!
  • گودرزی: هیجان نقل و انتقالات برایم همان موقع تمام شد
  • پیش بینی تولید ۱۱ هزار تن بذر گندم در استان مرکزی
  • قاتل تهرانی در قشم به دام افتاد