Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-29@04:47:10 GMT

شورای هماهنگی مدیریت بحران در تایباد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۷۷۴۸

به گزارش خبرنگار ایلنا از تایباد، حسین شرافتی راد در این جلسه گفت: بلایای طبیعی قابل پیش بینی نیست، افزایش توانمندی و حفظ آمادگی دستگاه های اجرایی به ‌منظور رویارویی با حوادث و بلایای طبیعی جهت مقابله و کاهش اثرات آن یک اصل مهم و ضروری است.

وی افزود: در بحث مدیریت بحران تمام دستگاه های اجرایی باید همیشه آمادگی لازم را داشته باشند تا با ارائه خدمات به موقع و مدیریت صحیح، بتوان صدمات و خسارات را به کمترین حد ممکن کاهش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بنابر دستور استاندار خراسان رضوی حضور تمام فرمانداران، شهرداران و مدیران اجرایی به ویژه اعضای ستاد مدیریت بحران جهت جلوگیری از حوادث طبیعی بنابر گزارش‌های هواشناسی در محل خدمت خود الزامی است.

فرماندار تایباد مطرح کرد: اصحاب رسانه در اطلاع رسانی به موقع و صحیح نقش موثری دارند و ضروری است تمام اخبار و اطلاعات را از طریق ستاد بحران و هلال احمر شهرستان دریافت کنند و به صورت مکرر در فضای مجازی منتشر کنند.

در ادامه جلسه شرح وظایف هر یک از دستگاه‌های مربوطه ارائه شد و اعضای ستاد بحران شهرستان نظرات کاربردی خود را اعلام کردند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اصحاب رسانه دستگاه های اجرایی فرماندار فضای مجازی مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند قاچاق انسان در تایباد

دادستان عمومی و انقلاب تایباد گفت: تیمی که اقدام به انتقال غیرقانونی اتباع افغانستان به داخل خاک ایران در مرز دوغارون می کرد با اشراف کامل اطلاعاتی این مجموعه متلاشی شد.

جعفر صدیقی افزود: در چند ماه گذشته برخی گزارشها و اخبار موثق و پی درپی حاکی از شکل گیری و فعالیت گروه‌های مجرمانه و سازمان یافته در حوزه قاچاق انسان و انتقال اتباع غیرمجاز به مجموعه دادستانی شهرستان تایباد رسیده است.

وی ادامه داد: بر اساس طرح شناسایی سرباندها در افغانستان و ایران و خوابگاه دارها و تشدید برخورد با این مجرمان در دستور کار ضابطین خاص و عام قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب تایباد اظهار کرد: در این ارتباط محل نگهداری اتباع غیرمجاز شناسایی و مهر و موم شد.

وی بیان کرد: ضمن دستگیری اتباع غیرمجاز افغانستانی که حدود ۴۰ نفر بودند، حساب‌های بانکی اعضای باند مسدود و چند دستگاه خودرو توقیف و روانه پارکینگ شدند.

صدیقی گفت: امنیت خط قرمز دستگاه قضایی شهرستان تایباد است و با فرد و یا گروهی که با هر انگیزه‌ای امنیت ملی مردم را نشانه گرفته‌اند، قاطعانه برخورد خواهد شد.

شهرستان تایباد ۹۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد و در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تشکیل ستاد تحقق‌ شعار سال در استان همدان
  • جشن بزرگ آیین سنتی گرگیعان در شهرستان شوش باشکوه برگزار شد
  • ضرورت اجرای مدیریت نوا در سواحل بوشهر
  • تشکیل ستاد و کارگروه‌ تخصصی مدیریت بحران زیر بخش‌های کشاورزی
  • دستگیری باند قاچاق انسان در تایباد
  • ضرورت اجرای مدیریت نوا در ساحل بوشهر
  • راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه برگزار می شود
  • تاکید بر مقابله با رودخانه خواری / لزوم به‌روزرسانی نقشه خطرپذیری شهر تهران
  • اجرای برنامه‌های تدوین شده مقابله با گردوغبار در ۲۹ استان کشور
  • هم افزایی مسئولان در رفع آبگرفتگی‌ها موثر است