Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@05:32:32 GMT

شهدا و جانبازان الگوهای نسل جوان جامعه هستند

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۷۷۵۲

شهدا و جانبازان الگوهای نسل جوان جامعه هستند

به گزارش ایرنا، سید«علی آقازاده» شامگاه دوشنبه در دیدار با خانواده شهیدان والامقام« محمد صادق، جهانگیر و قدرت اله صادقی» و جانباز سر افراز« ذبیح اله احمدی»، افزود: شهیدان با اهدای جان خود از اسلام و قرآن در برابر دشمنان حراست کردند و درس ایثار، بزرگی، صبر و مقاومت را آموختند.
وی ادامه داد: افراد مختلف جامعه به خصوص نسل جوان باید با الگوگرفتن از شهیدان راه و روش زندگی و پایمردی آنان در مسیری که شهدا قدم برداشتند حرکت کرده و در جنگ فرهنگی برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار مرکزی گفت: شهدا برای خیرخواهی و سعادت دیگران در عرصه جهاد و شهادت حضور یافته و عزتمند شدند و برای جامعه عزت‌آفرین شدند.
شهید والا مقام «محمد صادقی»30 شهریور سال 1342 در تهران متولد شد و در بیست و یکم بهمن سال 1364 در عملیات والفجر هشت به مقام والای شهادت نایل آمد.
شهید والا مقام «قدرت اله صادقی» دوم دی ماه سال 1352 در شهرستان شازند متولد شد و در تاریخ 22 فروردین سال 1362 به مقام والای شهادت نایل آمد.
شهید والا مقام« جهانگیر صادقی» یازدهم تیر ماه سال 1342 در تهران متولد شد و در تاریخ تولید 11 تیر 42 محل 22 فروردین سال 1362 به مقام والای شهادت نایل آمد.
جانباز سر افراز «ذبیح اله احمدی» دوم فروردین سال 1345 در اراک متولد شد و در12 خرداد سال 1366 به مقام والای جانبازی نایل آمد.
70 هزار رزمنده استان مرکزی در طول دفاع مقدس به جبهه های نبرد حق علیه باطل اعزام شدند که 6 هزار و 200رزمنده به درجه رفیع شهادت نایل آمدند و 14 هزار رزمنده نیز جانباز هستند.
1955/6013/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 جامعه جانبازان خانواده دی ماه نسل جوان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادی از سید شهیدان اهل قلم؛ نماد روشنفکری دینی در ایران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان بیستم فروردین امسال سی و یکمین سالگرد شهادت سید مرتضی آوینی، سید شهیدان اهل قلم و راوی روایت فتح است؛ هنرمند، نویسنده و روزنامه‌نگار متعهد به ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران که مستند‌های تلویزیونی «روایت فتح» او در میان عموم مردم جایگاه شاخصی دارد و ۲۰ فروردین ۱۳۷۲ در منطقه عملیاتی فکه به مقام رفیع شهادت رسید.

هنرمند شهیدی که رهبرمعظم  انقلاب در مراسم تشییع او شرکت کرد و لقب «سید شهیدان اهل قلم» را به او داد و به پاسداشت هنر متعهد او روز شهادتش به عنوان «روز هنر انقلاب اسلامی» نامیده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر، جایی دور از تهران!
  • ۳۱ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان
  • یادی از سید شهیدان اهل قلم؛ نماد روشنفکری دینی در ایران
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان
  • تاریخ‌سازان جاوید محله کن | کوچک‌ترین و مسن‌ترین شهید محله را بشناسید
  • درگذشت پدر شهیدان دهنوی در مشهد
  • درگذشت پدرشهیدان دهنوی در مشهد
  • همه فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰درصد آذربایجان شرقی استخدام می‌شوند
  • همه فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد آذربایجان شرقی استخدام می‌شوند
  • مراسم ختم پدر شهیدان والامقام خرسندیان