Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@15:58:38 GMT

30مسافر گرفتار در سیلاب انارک نایین نجات یافتند

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۷۷۶۱

30مسافر گرفتار در سیلاب انارک نایین نجات یافتند

ابراهیم عادل زاده نایینی دوشنبه شب در گفت و گو با ایرنا گفت: این مسافران امشب در محور ارتباطی انارک - نایین گرفتار سیل شدند که با تلاش نیروهای جمعیت هلال احمر نایین و انارک نجات یافتند.
به گزارش ایرنا، سیلاب بخشی از محور مناطق یادشده را تخریب کرده است.
وی اظهارداشت: این مسافران بلافاصله به پایگاه امداد و نجات نایین منتقل و اسکان داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این حادثه در محور انارک به روستای اسماعیلیون کیلومتر 15 اتفاق افتاد و هشت خودرو سواری نجات یافتند.
رییس جمعیت هلال احمر نایین ادامه داد: نیروهای جمعیت هلال احمر شهرستان همچنان در حال عملیات و بررسی خسارت های وارده به خانوارهای آسیب دیده هستند.
کارشناس هواشناسی نایین آمار بارش های امروز در برخی ایستگاه های شهرستان تا ساعت23 دوشنبه شب خاروان: 57 میلی متر، بلان 33 میلی متر، اله آباد 25 میلی متر، کدنوئیه 20 میلی متر، نایین 4.4 میلی متر و انارک 17 میلی متر اعلام کرد.
هم اکنون بارندگی در بیشتر نواحی شهرستان نایین ادامه دارد و به دلیل نفوذ توده هوای سرد شمالی و وجود رطوبت بالای ناشی از سامانه غربی و جنوب غربی، تشدید بارش ها طی ساعات امشب تا فردا در شهرستان انتظار می رود.
انارک در 75 کیلومتری نایین واقع شده است.
/6026/7136
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر خودرو سیل مسافران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بارش شدید باران باعث جاری شدن سیلاب و روان آب در روستای صالح اباد شهرستان نطنز شد و خساراتی به باغات، معابر راه‌های ارتباطی و شبکه آب آشامیدنی این روستا زد.
منصور شیشه فروش افزود: عوامل مدیریت بحران شهرستان و دهیاری در محل روستا حضور دارند و مقرر شد اداره راهداری، بنیاد مسکن، اداره جهاد کشاورزی و برق برای ایمن سازی شبکه‌ها و ارزیابی خسارات و رفع اضطراری آسیب‌ها اقدام کنند.


وی ادامه داد: همچنین به علت شدت بارش‌ها آبگرفتگی در محور قدیم جاده نطنز- کاشان و نیز برخی ازمحور‌های جاده‌ای در شهرستان اردستان و نیز معابر روستایی و شهری در برخی نقاط کاشان گزارش شد که عوامل امدادی در سطح مناطق شرق و شمال برای امداد رسانی مستقر هستند.
بارش‌های همرفتی تا صبح روز چهارشنبه در سطح استان تداوم دارد.
انتظار می‌رود شدت بارش‌ها در نیمه غربی و شمالی استان بیشتر باشد.
در ادامه ببینید تصاویری از جاری شدن سیل در روستای کهیاز در بخش زواره، روستای نهوج بخش مرکزی اردستان، روستای خرمدشت و چاه اسعد نایین و بارش تگرگ در جاده ظفرقند به نایین و گردنه ملااحمد نایین:

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • امداد رسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب استان اصفهان
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب اصفهان
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نایین بازگشایی شد
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • آبگرفتگی محور خوروبیابانک به سمت انارک و نایین + فیلم
  • وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت