Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@05:07:48 GMT

استان بوشهر در حالت آماده باش قرار دارد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۷۸۲۰

استان بوشهر در حالت آماده باش قرار دارد

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند دوشنبه شب در نشست ستاد بحران استانداری بوشهر افزود: برهمین اساس از شب گذشته تمام امکانات استان برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی در مساجد، حسینه ها، سالن های ورزشی و اماکن دولتی سرپوشیده موجود در استان فراهم است.
وی اظهار داشت: مدیران دستگاه های اجرایی باید به‌صورت تمام وقت در استان حاضر باشند و دستگاه‌های مسئول در حوزه شهرداری‌، راهداری و پلیس راه زمینه راهنمایی مسافران و گردشگران نوروزی در مکان‌های مشخص شده را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار بوشهر اضافه کرد: این استان با تردد چهار میلیون و 300 هزار خودرو بعنوان یک استان گردشگرپذیر است و با تمهیدات اندیشیده شده در صورت بروز مشکلات جوی زمینه رفاه و آسایش مسافران تامین می شود.
گراوند گفت: با توجه به طوفانی بودن دریا مسئولان ذیربط از استقرار مسافران در کنار ساحل ممانعت و آنان را به محل های ایمن پیش بینی شده هدایت و راهنمایی کنند.
استاندار بوشهر تاکید کرد: دستگاه های مسئول مناطقی که احتمال وقوع سیل در آنها وجود دارد را به مردم اطلاع رسانی کنند.
گراوند افزود: دستگاه‌های اجرایی، امدادی و قشرهای مختلف مردم استان بوشهربا هم افزایی مطلوبی از شب گذشته در مناطقی که بارندگی وجود داشته مسافران را به جاهای امن و از پیش تعیین شده هدایت کردند.
وی گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران از فردا سه شنبه انتظار می رود مسافران با مسئولان همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد وقوع حادثه تلخی نباشیم.
استاندار بوشهر گفت: تا اطلاع ثانوی هرگونه دریاروی شناورهای صیادی، سفاری و تفریحی به دریا ممنوع است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: براساس اعلام هواشناسی سامانه بارشی همراه با باد شدید از طرف شمال استان وارد شده است.
قاسم قائدی افزود: با توجه به برگزاری نشست های ستاد بحران در شهرستان های استان بوشهر براساس پیش بینی ها مسافران نوروزی به اماکن سرپوشیده منتقل شدند.
وی بیان کرد: با اقدامات پیش بینی شده تاکنون هیچ حادثه ای در استان گزارش نشده است و تمام نیروهای امدادی استان بوشهر در حالت آماده باش قرار دارند.
قائدی اضافه کرد: با توجه به اینکه بارش ها رگباری و مقطعی است پیش بینی می شود با توجه به بارندگی های استانهای همجوار آب از بالادست به سمت استان بوشهر هدایت شود.
6047/6045
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 پلیس راه دستگاه های اجرایی سیل مدیریت بحران مسافران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستگاه سلامت اورژانس۱۱۵سروآباد آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروز

به گزارش خبرنگار مهر، حسینی ظهر چهارشنبه در بازدید از از ایستگاه سلامت نوروزی اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ مستقر در مبادی ورودی شهر سروآباد ضمن تبریک سال نو و تقدیر و تشکر از پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ شهرستان اظهار کرد: ایستگاه سلامت نوروزی اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ سروآباد از ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۲ در ورودی شهر سروآباد با یکدستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل و همچنین کانکس با امکانات تخت بستری موقت بیمار و ترالی اورژانس جهت انجام اقدامات سرپایی پیش بیمارستانی و حضور پرسنل پیش بیمارستانی ۱۱۵ سروآباد مستقر و آماده ارائه خدمت به مسافرین نوروزی است.

وی در خصوص بازدید از این ایستگاه افزود: خوشبختانه امکانات و تجهیزات و وضعیت ایستگاه کاملاً مناسب و در شرایط ایده‌ال است که از ابتدای برپایی ایستگاه تا ششم فروردین به ۲۵ نفر از مراجعین به ایستگاه خدمات سرپایی درمانی از جمله سرم تراپی ارائه شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سروآباد بیان کرد: از ۲۵ اسفند سال ۱۴۰۲ تا ۶ فروردین سال ۱۴۰۳ مرکز فوریت‌های ۱۱۵ سروآباد ۹۲ مأموریت داشته است که به حادثه‌دیدگان سوانح ترافیکی و بیماران اورژانسی خدمات ارائه شده است.

حسینی خاطرنشان کرد: طرح ایستگاه سلامت نوروزی اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۳ فعال و آماده ارائه خدمات است.

کد خبر 6063608

دیگر خبرها

  • بالا رفتن آمار مسمومیت در بیمارستان‌های بوشهر
  • اجتماع مادران و کودکان بوشهری در حمایت از مردم غزه
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران در استان بوشهر
  • پیش‌بینی هواشناسی از سامانه جدید بارشی برای بوشهر
  • آمادگی منطقه ۸ اصفهان برای اسکان اضطراری مسافران در شب‌های بارانی
  • ایستگاه سلامت اورژانس۱۱۵سروآباد آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروز
  • بیمارستان تخصصی وزارت نفت در استان بوشهر ساخته شود
  • (ویدئو) ورزشگاه آزادی برای جشن ۱۵۰ هزار نفری آماده می‌شود
  • رانندگان درجاده های استان بوشهر باسرعت مطمئن حرکت کنند
  • ۵۰ کلاس درس در شبانکاره برای اسکان مسافران نوروزی آماده شد