Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمد علی طالبی روز دوشنبه در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: سال جدید به نام سال رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شد، تصمیم گرفته شد، اولین جلسه رسمی کاری را به این موضوع اختصاص دهیم و از ابتدای سال با جدیت بیشتری نسبت به این موضوع ورود کنیم.
وی ادامه داد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در تهران داریم ،مسئولان در پایتخت فعال تر از گذشته در مسائل توسعه استان را پیگیری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: آنچه که در استان قابل پیگیری است باید با کمک بخش خصوصی و نخبگان اقتصادی در وصف رونق تولید تمام تلاش های خود را معطوف کنیم و در این زمینه بدون محدودیت خواستار تعامل همراهی و همکاری بخش خصوصی هستیم.
استاندار یزد خاطرنشان کرد: لازم است برای رونق تولید بروکراسی اداری کاهش یابد مشکلات بخش صنعت و تولید در کمترین زمان ممکن رفع شود.
طالبی در ادامه توجه به حوزه گردشگری را برای رونق تولید بسیار با اهمیت دانست از مراکز اداری و نهادهای اجرایی استان خواست در زمان اوج حضور گردشگران در استان از برگزاری همایش ها در مراکز اقامتی خودداری کنند.
استاندار یزد تاکید کرد: تشکل های بخش خصوصی انتظار خود را از دستگاه های دولتی در حوزه های مختلف ارائه دهند و در کنار نقطه نظرها راهکارهای مناسبی را ارائه کنند.
وی همچنین از سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد خواست برای استفاده از نظر نخبگان و واحدهای تولیدی و صنعتی شبکه ای ایجاد شود و همچنین فرمانداران نیز از مشخصات کامل واحدهای صنعتی و تولیدی مناطق تحت مسئولیت خود اطلاعات لازم را در اختیار داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: یزد می‌تواند به جایگاهی مهم برای فرهیختگان و نخبگان به ویژه در حوزه علمی، فناوری ، اقتصاد دانش بنیان تبدیل شود و با حداکثر تعامل می توانیم گام های موثری را در بهبود امور در بخش رونق تولید برداریم.
در این نشست سرفصل های سیاست های اقتصاد مقاومتی و بیانیه گام دوم انقلاب توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بررسی شد .
1968/ 2047
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 انقلاب سازمان برنامه و بودجه صنعت گردشگری یزد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ارایه برنامه جامع در حوزه فرهنگ و اقتصاد برای تحقق شعار سال

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا صبح پنج شنبه در یکصد و بیست و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اظهار کرد: دستگاه‌های فرهنگی برای تحقق شعار سال برنامه جامع با موضوعیت فرهنگ و اقتصاد ارائه نمایند.

وی افزود: کار فرهنگی در راستای رفع موانع تولید و تشویق مردم به مشارکت در جهش تولید می‌تواند نسل آینده را اصلاح کند و دستگاه‌های فرهنگی نیز در کنار سایر دستگاه‌های اقتصادی نباید خودشان را مستثنا از تحقق شعار سال دانسته و باید برنامه خود را ارائه دهند.

استاندار کردستان و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه‌ها در جهت تحقق شعار سال خاطر نشان کرد: گرچه نقش محوری بر عهده رسانه‌هاست، اما این تنها به منزله استفاده از ظرفیت صداوسیما و خبرگزاری‌ها نیست بلکه با برگزاری یک جشنواره، رویداد و برنامه فرهنگی می‌تواند فضاسازی و نقش تبیین‌گر در شعار سال داشته باشد.

وی تصریح کرد: شورای فرهنگ عمومی از مهمترین شوراهای استان است که برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی نقش مؤثری دارد و باید دستورکار و مصوبات این جلسه بیش از پیش مورد توجه باشد.

زارعی کوشا یادآور شد: ضعف فرهنگی می‌تواند مشکلات اقتصادی به بار آورد که با تحقق شعار سال می‌توان این مهم را برطرف کرد.

کد خبر 6081747

دیگر خبرها

  • قدردانی نماینده ولی‌فقیه در استان از اجرای طرح نور
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضاییه خطاب به کلیه مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور/ با مسدودسازی کد ملی، زندگی فرد را فلج می‌کنیم!/ انتقاد از وثیقه‌های سنگینی که با جرم متناسب نیست/ افراد در فرودگاه متوجه نشوند که ممنوع‌الخروج هستند/ به دریافت عوارض آلایندگی اهتم
  • بخش‌نامه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم ابلاغ شده است
  • تحقق شعار سال نیازمند انسجام دستگاه‌های مربوطه تولید است
  • دستگاه‌ها نقش خود را در تحقق شعار سال تعریف کنند
  • سند تحقق شعار سال تا یک ماه آینده تدوین شود
  • لزوم ارایه برنامه جامع در حوزه فرهنگ و اقتصاد برای تحقق شعار سال
  • بسیاری از مشکلات اقتصادی ناشی از ضعف‌های فرهنگی است
  • اهتمام ویژه دستگاه‌ها در تحقق شعار سال
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها