Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@14:14:52 GMT

ساخت یک مرکز توان‌بخشی خیری در مهریز آغاز شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۷۸۵۲

ساخت یک مرکز توان‌بخشی خیری در مهریز آغاز شد

به گزارش ایرنا، برای ساخت این مرکز از سوی حس زارع از خیران منطقه افزون بر 10 میلیارد ریال اختصاص یافت که به مدت 2 سال این بنا احداث و مورداستفاده قرار می‌گیرد.
استاندار یزد در این مراسم گفت: جذب خیران برای مشارکت در طرح‌های فرهنگی و اجتماعی جزو برنامه‌های مهم دولت است که از سوی مسئولان اجرایی پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدعلی طالبی افزود: مشارکت خیران در کنار برنامه‌های دولت در بخش‌های مختلف خوب است و باید فرصت حضور فعال این بخش را بیشتر فراهم کرد.
به گفته وی، بهزیستی نقش مهمی در خدمات‌رسانی به اقشار مختلف و مددجویان دارد و باید با برنامه‌ریزی و همکاری بخش خصوصی و خیران در کنار طرح‌های دولت اقدام کرد.
همچنین فرماندار مهریز گفت: رویکرد دولت تدبیر و امید، جذب خیران و بخش خصوصی و ایجاد زمینه لازم برای تشویق آن‌ها برای ورود به انجام طرح‌های موردنیاز در منطقه است.
رضا زارع زاده مهریزی افزود: همراهی بخش خصوصی و خیران در کنار مدیران اجرایی نقش مؤثری در تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی در راستای خدمت صادقانه به نیازمندان دارد.
وی تصریح کرد: همه مدیران اجرایی باافتخار آماده همکاری با بخش خصوصی در اجرای طرح‌های مختلف در شهرستان هستند و دراین‌ارتباط هیچ مشکلی وجود ندارد.
در ادامه رئیس اداره بهزیستی مهریز گفت: هم‌اکنون 15 مرکز توان‌بخشی در منطقه فعال است که 11 مرکز غیردولتی و بقیه دولتی است که با ساخت مرکز جدید بسیاری از نیازها رفع می‌شود.
علیرضا علیزاده ادامه داد: همکاری خیران و بخش خصوصی در ارائه خدمات به مددجویان به‌ویژه در حوزه توان‌بخشی و فعالیت‌های اجتماعی بسیار ضروری است.
وی اظهار داشت: حدود 2 هزار و 500 نفر از خدمات بهزیستی برخوردارند که از این تعداد یک هزار و 300 نفر آن‌ها معلول هستند.
مرکز شهرستان 55 هزارنفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 انقلاب اسلامی بخش خصوصی بهزیستی خدمات رسانی فرهنگی و اجتماعی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش خصوصی ۸۰۰ میلیارد ریال برای ساخت واحدهای مرغداری در فنوج سرمایه گذاری کرد

محمدنبی یزدانی گفت: بزودی با بهره برداری از این واحدها با ظرفیت ۱۶۰ هزار قطعه در دوره و تولید سالانه یک‌هزار و ۴۰۰ تن این شهرستان گامی ارزنده در خودکفایی تولید گوشت مرغ برداشته می شود.

وی بیان کرد: سال گذشته در سه واحد صنعتی پرورش مرغ گوشتی موجود شهرستان فنوج بیش از ۴۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی انجام که حدود ۷۰۰ تن گوشت مرغ تولید و روانه بازار مصرف شد.
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی فنوج افزود: همچنین ۲۶مورد مجوز ساخت مرغداری جدید صادر و منتظر تحویل زمین است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی، در مرغداری های شهرستان فنوج قابلیت پنج دوره جوجه ریزی وجود دارد

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات ساخت بلوار شهید سلیمانی در مهریز
  • ساخت ۲۵۰۰ واحد مسکن ملی در شهرک مهرگان/ بخشی از واحدها ماه آینده تحویل می‌شود
  • بخش خصوصی ۸۰۰ میلیارد ریال برای ساخت واحدهای مرغداری در فنوج سرمایه گذاری کرد
  • ساخت ۴۰ هزار واحد مسکن در خراسان جنوبی آغاز شد
  • خبر مهم برای خریداران خودرو | اعلام نتیجه شکایت از ایران خودرو و سایپا
  • مشارکت مردم در رشد تولید مسکن چگونه است؟
  • خیران فارسی پای کار توسعه سلامت
  • اهدای دستگاه الکتروکاردیوگراف به مرکز بهداشت تایباد
  • پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه بیمارستان سیدالشهدا طی یک سال
  • حاتم بخشی بانک ها بر کارکنان و سختگیری بر مردم عادی