Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر دالکی عنوان کرد: از زمان شروع بارش ها و هشدار وقوع سیل در استان تا کنون بیش از ۲ هزار مسافر در حسینیه ها، مساجد، مدارس و سالن های ورزشی شهر دالکی اسکان یافته اند.

به گزارش ایسنا از بوشهر، غلامحسین پناه ضمن اعلام این مطلب افزود: در حال حاضر کلانتری، اعضای شورای شهر، بسیج، پرسنل شهرداری و جمعی از فعالان اجتماعی شهر در حال خدمات رسانی به مسافران نوروزی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: اسکان مسافران در شهر دالکی کمک بسیار ناچیزی است که ما انجام داده ایم.

رئیس شورای شهر دالکی با اشاره به اهمیت حفظ آرامش و آسایش گردشگران گفت: با توجه به ناپایداری‌های جوی و اعلام سازمان هواشناسی، تمهیدات لازم جهت پیشگیری از حوادث ناگوار اندیشیده شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بوشهر سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان ۱۰۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، علی موحدی افزود: اولویت کامل اسکان مسافران با فرهنگیان و بعد کارمندان دولت است که این مسافران در ۳ هزار و ۵۰۰ کلاس درس در ۴۶۰ مدرسه در سراسر استان اسکان یافته‌اند.

وی از حضور مستمر مسافران نوروزی در روز‌های آینده خبر داد و اضافه کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان تا پایان روز ۱۲ فروردین آمادگی کامل را برای پذیرش و اسکان مسافران نوروزی با اولویت فرهنگیان دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: روز ۱۳ فروردین مدارس استان با همکاری مدیران و کارمندان آموزش و پرورش برای ادامه سال تحصیلی آماده می‌شوند.

موحدی درخواستی هم از مسافران نوروزی داشت و اظهار کرد: مسافرانی که در فضا‌های آموزش و پرورش مانند اردوگاه‌ها، سالن‌ها و مدارس اسکان دارند برنامه سفر خودشان را تا پایان روز ۱۲ فروردین تنظیم کنند تا با کمک کادر آموزشی، کلاس‌های درس برای ۱۴ فروردین آماده‌سازی شوند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورود بیش از ۸۷۷ هزار مسافر نوروزی به شهر اصفهان
  • اسکان بیش‌ از ۸۰ هزار مسافر نوروزی در ۱۱۵ هتل شهر اصفهان
  • اسکان مسافران نوروزی در ایلام افزایش یافت
  • اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • اسکان ۱۰۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • اسکان بیش از ۷۸۲ هزار مسافر نوروزی در اصفهان
  • اسکان بیش از ۹۳ هزار مسافر در مدارس استان یزد
  • هشدار رئیس سابق کمیسیون اروپایی درباره وقوع جنگی بزرگ
  • هشدار یونکر درباره خطر وقوع جنگی بزرگ
  • پذیرش ۱۴۶ مسافر در ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان نهاوند