Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: بیش از ٢١٣ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری آذربایجان غربی دیدن کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه و به نقل از سایت اطلاع رسانی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی، جلیل جباری، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی اظهار کرد: از آغاز طرح خدمات سفر‌های نوروزی ۲۱۳ هزار و ۵۱ نفر از جاذبه‌های گردشگری آذربایجان غربی دیدن کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: در این مدت ۴۲ هزار و ۸۰۳ مسافر در تاسیسات اقامتی، مدارس، پارک‌ها و کمپ‌ها اقامت کرده اند.

 

وی افزود: از این تعداد، ۴ هزار و ۸۰۵ نفر در هتل و هتل آپارتمان‌ها، دو هزار و ۷۷۹ نفر در مهمانپذیر‌ها، ۳۳۸ نفر در اقامت گاه‌های بوم گردی، ۲۶ هزار و۹۵۰ نفر در کلاس ها، ۴ هزار و ۸۱۸ نفر در مهمان سرا‌های ادارات و سه هزار و ۱۱۳ نفر در اقامت گاه‌های موقت اسکان یافته اند.

 

جباری با اشاره به بازدید مسافران نوروزی از موزه‌ها خاطر نشان کرد:۳۱ هزار و ۱۹۸ نفر نیز از موزه‌های تاریخی استان دیدن کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد چشمگیری برخوردار است.

پایان پیام/322

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل بارندگی و سیلاب خسارت سیلاب سیلاب گلستان شیراز سیل گلستان خسارات سیل گلستان سیل شیراز مسافران نوروزی میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عبور آزادراه قائمشهر_ ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد

حسین ایزدی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در خصوص مطلب درج شده در یک سایت با عنوان «عبور آزادراه از قلب تاریخ مازندران» گفت: مطالعات احداث پروژه آزادراه قائم شهر - ساری در سال ۱۳۹۲ آغاز شد و در ه‍مان زمان شرکت توسعه آزادراه‌های کشور مسیر پیشنهادی را از اداره‌کل میراث‌فرهنگی وقت استعلام کرد.

او افزود: با بررسی پیمایشی از مسیر پیشنهادی مشخص شد چند اثر تاریخی در مسیر آزادراه مذکور قرار دارد بنابراین با بررسی و اعلام نظر کارشناسان مسیر آزاد راه تغییر داده شد و علاوه بر آن شرکت توسعه آزاد راه‌های کشور متعهد شد چنانچه در حین انجام کار به گورستان تاریخی و یا آثاری دیگر برخورد کند کار متوقف و اداره‌کل میراث‌فرهنگی را در جریان قرار دهد.

ایزدی همچنین با اشاره به سرکشی و بازدید کارشناسان و یگان حفاظت از اجرای پروژه آزادراه، گفت: اطلاعات ارایه شده در مستند منظر ناشناخته و مغفول باستان‌شناسی قائم‌شهر از نواقص علمی برخوردار است و غیر کارشناسی و مردود است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران افزود: تپه گردکوه جمنان قائم شهر تا روستای واسکس در لیست آثار ملی کشور به ثبت رسیده و تحت حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قرار دارد و هرگونه تخریب و دخل و تصرف در آثار ملی برخورد قانونی شده و متخلفان به مراجع قانونی معرفی خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»
  • تشکر از صداوسیما برای سریال «نون‌خ» / موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر_ ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • آیین سنتی پخت شیربرنج در روستای توندر کوهسرخ خراسان رضوی برگزار می‌شود
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • ثبت ۴۱ میراث در فهرست آثار ملی البرز
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان