Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@14:36:54 GMT

پلیس برای امدادرسانی در سیل احتمالی آمادگی کامل دارد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۷۹۲۵

پلیس برای امدادرسانی در سیل احتمالی آمادگی کامل دارد

سردار مهدی انصاری دوشنبه شب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی کشور درباره شدت و مدت بارش در جنوب و جنوب غرب کشور و طغیان رودخانه ها ، وقوع سیلاب ، آب گرفتگی ، جاری شدن آب در معابر جلسه ای اضطراری با حضور مسئولان انتظامی در قرارگاه نوروزی برگزار شد.
وی با تاکید بر آمادگی، هوشیاری و بسیج نیروها گفت: در حال حاضر نیروهای پلیس استان برای مقابله با حوادث سیلاب احتمالی و امدادرسانی در آماده باش کامل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار انصاری به مسافران نوروزی توصیه کرد: تمهیدات لازم را برای در امان ماندن از خطرات احتمالی سیلاب و آب گرفتگی معابر پیش بینی کنند و از استقرار در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.
فرمانده انتظامی استان تأمین امنیت مردم در حوادث طبیعی را مهم ترین وظیفه پلیس دانست و گفت: مردم اطمینان داشته باشند نیروهای پلیس همواره با تمام امکانات و تجهیزات برای تأمین نظم و امنیت و خدمت رسانی در کنارشان هستند.
بارندگی در استان کهگیلویه و بویراحمد از بامداد روز دوشنبه آغاز شده بنا بر پیش بینی هواشناسی بارش ها امشب تا ظهر سه شنبه به اوج می رسد .
تمامی دستگاه های استان در آماده باش کامل به سر می برند.
9929/1662
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان کهگیلویه و بویراحمد خدمت رسانی سیل مسافران نوروزی نظم و امنیت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فداکار، ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کرمان اظهار داشت: اطلاع رسانی کامل به فرمانداران و مدیران صورت گرفته است و از آنها می‌خواهیم آمادگی کامل را داشته باشند.

وی افزود: هر چند که در بعضی موارد به دلیل حجم بالای آب توان مدیریت بحران کم می‌شود اما باز هم باید با توجه به ویژگی هر نقطه تصمیمات خاص و شاخص گرفته شود.

استاندار کرمان، با بیان اینکه آمادگی کامل تمام دستگاه‌های خدمات رسان جهت مقابله با بحران لازم است تصریح کرد: اطلاع رسانی به مردم بسیار اهمیت دارد، زیرا یکی از دلایل موفقیت در سیل جنوب نیز همین مسئله آگاهی و کمک مردم بود.

کد خبر 6087789

دیگر خبرها

  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • هشدار جدی مدیر اف.بی.آی درباره حمله احتمالی تروریستی در خاک آمریکا
  • فرمانداران استان کرمان آماده هرگونه حادثه احتمالی باشند
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • امدادرسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب اصفهان
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس
  • آمادگی کامل آذربایجان شرقی برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد
  • آمادگی نانوایی‌های کرمانشاه برای پخت نان کامل