Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار البرز گفت: کمک های البرز باید در قالب یک ستاد واحد جمع آوری و طی هماهنگی های صورت گرفته به مناطق سیل زده ارسال شود.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استانداری که ظهر دوشنبه در سالن شهدای البرز استانداری برگزار شد، با بیان اینکه امید است سال 98 سالی پر از خیر و برکت برای تمامی مردم ایران اسلامی باشد، افزود: از تمامی مدیرانی که در ایام تعطیلات پای کار بودند و بر اساس ارائه گزارش ها، خروجی قابل قبولی داشتند، قدردانی می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن ابراز همدردی با مردم سیل زده استان های شمالی کشور، ادامه داد: البرز آماده کمک به هم نوعان سیل زده در مناطق سیل زده کشور است.

شهبازی با اشاره به اینکه اسکان جمعیت در البرز نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است، گفت: البرز پرترددترین استان کشور با ثبت 12 میلیون تردد تا به امروز داشته و جای خرسندی دارد که میزان تصادفات فوتی البرز در تعطیلات نوروز تا به امروز کاهش صد در صدی داشته است.

وی با تاکید بر اینکه مردم از استقرار در حاشیه و بستر رودخانه ها بپرهیزند، افزود: در مواقع بحران پای پیش بینی های لازم را داشته، در حین بحران مدیریت صحیح و پس از بحران نیز آرامش و مدیریت هوشمندانه نیاز است.

استاندار البرز اضافه کرد: کمک های البرز باید در قالب یک ستاد واحد جمع آوری و طی هماهنگی های صورت گرفته به مناطق سیل زده ارسال شود.

وی گفت: در البرز نیز آمادگی لازم برای مقابله با بحران های ااحتمالی حاصل از بارش شدید باران وجود دارد.

شهبازی افزود: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مامور به ساماندهی، تجمیع و ارسال کمک های البرز به مناطق سیل زده است.

وی با بیان اینکه آمادگی ایجاد بستر لازم برای استقرار سیل زدگان را داریم، عنوان کرد: با توجه به بارش ها، احتمال رانش زمین و ریزش کوه در جاده چالوس و طالقان وجود دارد، اطلاع رسانی و آماده باش کامل صورت گیرد.

شهبازی تاکید کرد: مدیران بدون هماهنگی از استان خارج نشوند چراکه مجموعه دستگاه های استان در آماده باش کامل قرار دارند.

وی افزود: برای ایجاد محدودیت تردد در جاده چالوس نیز با توجه به اینکه این جاده ملی است باید با مسئولان ملی هماهنگی لازم صورت گیرد.

این مسئول  با اشاره به اینکه محموله های کمک به مناطق سیل زده ارسال شده، اعلام کرد: البرز آمادگی کامل را برای ارسال محموله های دیگری شامل مواد غذایی، تجهیزات و اعزام نیروی انسانی به مناطق سیل زده  دارد و برای این امر درصدد هماهنگی های لازم و اعلام نیاز مسئولان مناطق سیل زده هستیم.

استاندار البرز با اشاره به اینکه در قالب سند آمایش سرزمین باید مناطق خطرپذیر استان احصا شود، گفت: معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری در این راستا باید تدابیر لازم را اتخاذ کند.

وی با اشاره به برنامه های سال 98 بر اساس شعار سال، افزود: البرز در سال رونق تولید بر اساس منویات مقام معظم رهبری برنامه محور حرکت خواهد کرد.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: البرز با اعطای 2 هزار و 100 میلیارد تومان تسهیلات، رتبه اول کشور در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را دارد.

وی گفت: مجموعه مسئولان استان در 3 قوه طی همراهی و تعامل همچنان متحد و منسجم برای تحقق شعار سال خیز بلندی برداشته اند.

شهبازی افزود: برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری سرعت مسئولان برای رونق تولید در البرز مضاعف خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز نیز جلسه ای با موضوع شعار سال مبنی بر رونق تولید با حضور مدیران کل، فرمانداران ومعاونان استانداری تشکیل می شود.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 ایام تعطیلات زمین شورای هماهنگی مدیریت بحران مقام معظم رهبری منویات مقام معظم رهبری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماشاربپوف بدون هماهنگی با نکونام از ایران رفت!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از پایان بازی با شمس آذر، جلال الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال، تهران را ترک کرد و برای مدت کوتاهی راهی دبی شد. البته این سفر در حالی صورت گرفت که جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال در جریان قرار نداشت و ظاهراً با او پیرامون این مسئله هماهنگ نشده بود!

به گزارش خبرورزشی، مربیان استقلال مدعی‌اند که حتی نمی‌دانند پاسپورت بازیکن ازبکستانی این تیم در داخل ساختمان باشگاه قرار داشته یا اینکه دست خود جلال الدین بوده است ولی این را می‌دانند که او از باشگاه برای سفرش اجازه گرفته و همین مسئله باعث تعجب آنها شده است چون قاعدتاً بازیکن باید سرمربی و سرپرست تیم را در جریان بگذارد و پس از کسب اجازه از آنها با باشگاه جهت سفرش هماهنگی‌های لازم را صورت بدهد!

با توجه به شناختی که از جواد نکونام داریم، قطعاً با بازیکن ازبکستانی استقلال برخورد خواهد کرد و او را بابت اتفاق فوق مورد مخذه قرار خواهد داد ولی نکته اینجاست که شکل برخورد با او چه خواهد شد؟ اگر قرار بر جریمه کردن ماشاریپوف باشد، نکونام عملاً نمی‌تواند کار اجرایی بکند چون پرداخت مطالبات و کم کردن قراردادها بر عهده خود باشگاه است و اگر ثابت شود که کادر مدیریتی استقلال به جلال الدین اجازه خروج داده‌اند، قطعاً این بازیکن زیر بار هیچ جریمه‌ای نخواهد رفت ولی باید منتظر بمانیم و ببینیم که ملی پوش ازبکستانی استقلال در جدال هفته آینده برابر تراکتوربا نظر نکونام نیمکت نشین می‌شود یا اینکه تا آن زمان قضایا حل و فصل خواهد شد؟

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898384

دیگر خبرها

  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • تمهیدات لازم جهت برگزاری کنکور در شهرستان دیلم اندیشیده شود
  • ماشاربپوف بدون هماهنگی با نکونام از ایران رفت!
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد
  • آماده‌باش مدیریت بحران استان
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز/ مدیرآن آماده‌باش شدند
  • انصراف بایرن: زیدان از فهرست خارج شد
  • ضرورت مقابله با هرگونه افزایش قیمت خارج از قانون در البرز
  • درس‌­های اقتصادی عملیات وعده صادق