Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@19:56:25 GMT

بهره برداری از 162 طرح عمرانی تربت‌حیدریه در سال گذشته

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۷۹۵۷

بهره برداری از 162 طرح عمرانی تربت‌حیدریه در سال گذشته

فرماندار تربت حیدریه گفت:سال قبل با وجود مشکلات مالی فراوان162 طرح عمرانی با اعتبار تخصیص یافته به ارزش 500 میلیارد ریال در تربت‌حیدریه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تربت حیدریه، علی رستمی در پنجمین روز از نوروز 98 در دیدار با باستانی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای این شهرستان گفت:  سال گذشته این منطقه به یک کارگاه عمرانی تبدیل شد و از اعتبار تخصیص یافته 340 میلیارد ریال نقد گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به هزینه 20 برابری در دو حوزه راهداری و گازرسانی اشاره کرد و افزود: تنها در حوزه گازرسانی بالغ بر هزار و 300 میلیارد ریال هزینه شد و نتیجه آن بهره‌مندی اکثریت روستاهای شهرستان از نعمت گاز است. 

وی تصریح کرد: در حوزه درمان نیز با افتتاح بیمارستان امام حسین(ع) در سال‌جاری، تربت‌حیدریه را به سمت قطب درمانی پیش خواهیم برد. 

نماینده عالی دولت در این شهرستان مطرح کرد: با وجود تردد هشت میلیون مسافر که از طریق این شهرستان به سمت مشهد عبور می‌کنند صنعت گردشگری به عنوان یک منبع جدید برای درآمدزایی نیازمند توجه بیشتر است که در سال جدید با رویکرد بالاتری در این حوزه گام خواهیم برداشت. 

وی پروژه احداث کمربندی در تربت‌حیدریه را بسیار پرهزینه اعلام کرد و افزود: با یک برنامه‌ریزی صحیح می‌توان مسیر تردد خودروها را از داخل شهر گذراند تا برای شهرستان تبدیل به یک منبع درآمد شود.  

فرماندار تربت حیدریه در پایان از تمام مدیران اجرایی خواست تا شهرداری را برای رفع نابسامانی‌ها در شهر و فراهم کردن مبلمان مناسب با منطقه‌ای که در مسیر جاده ابریشم قرار گرفته یاری رسانند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 شورای اسلامی شهرداری گاز مشکلات مالی نماینده مردم در مجلس 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه فرهنگسرای مجهز در استان بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد

اکبر پورات یکشنبه در نشست با هنرمندان انقلابی استان بوشهر اظهار داشت: در مدت ۲ سال گذشته در حوزه فرهنگی گام‌های مؤثر و ارزشمندی با تدابیر و حمایت استاندار بوشهر برداشته شده است که می‌توان به حمایت از طرح‌های راهیان نور و اردو‌های جهادی، راهیان پیشرفت، طرح یاوران ولایت و برگزاری اردو‌های آموزشی با محوریت جهاد تبیین اشاره کرد.

وی تصریح کرد: همچنین پیگیری و مکاتبات مستمر با حوزه صنعت به ویژه نفت و گاز مستقر در استان به جهت اجرای مسئولیت‌های اجتماعی خود برای حمایت از حوزه فرهنگی، هنری و آموزشی انجام شده و حمایت‌های لازم هم از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی و هیئت‌های مذهبی استان بوشهر صورت گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: پروژه‌های فرهنگسرای عسلویه، دلوار و بنک فعال و در دست ساخت است که به‌زودی بهره‌برداری خواهند شد.

وی به برگزاری برنامه قرآنی محفل در روستای چارک در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در ایام ماه رمضان از موکب‌ها حمایت لازم انجام شد و کمک‌هایی در راستای تعمیر و تجهیز مساجد و حسینیه‌ها صورت گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه از آثار فرهنگی و ساخت فیلم انقلابی در استان حمایت می‌شود، افزود: حمایت از صدا و سیمای مرکز استان بوشهر در راستای ساخت سریال و دیگر برنامه‌های فرهنگی و آموزشی انجام شده و امسال هم به این بخش توجه ویژه می‌شود.

پورات به پرداخت تسهیلات برای ۶۰ نفر از هنرمندان استان در سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: امسال نیز همانند گذشته از نشر و آثار هنرمندان استان حمایت خواهیم کرد و در راستای تأمین منابع لازم برای تکمیل کتابخانه‌های نیمه‌تمام مانند آبدان و دوراهک برنامه‌ریزی لازم انجام خواهیم داد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • صدور ۹۶ جواز تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی در تربت حیدریه
  • بهره برداری از ۵ طرح اشتغالزایی خرد در شهرستان کاشان
  • ساختمان‌های تاریخی اداره نوغانداری تربت حیدریه ثبت ملی شد
  • بهره برداری از ۷۵۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی بنیاد مسکن در استان اردبیل
  • ساختمان‌های تاریخی نوغانداری تربت حیدریه ثبت ملی شد
  • ساختمان‌های تاریخی اداره نوغانداری تربت‌حیدریه ثبت ملی شد
  • ادامه ماندگاری هوای سرد در تربت حیدریه تا فردا
  • مراسم بهره برداری از آسفالت معابر روستای میغان شهرستان نهبندان
  • سه فرهنگسرای مجهز در استان بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد
  • مدرسه ۱۸ کلاسه در حاشیه شهر زاهدان توسط وزیر کشور بهره‌برداری شد