Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@13:27:25 GMT

بهار ۹۸|بوشهر، سرزمین نخل، آفتاب و دریا پذیرای گردشگران نوروزی+فیلم

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۷۹۶۵

بهار ۹۸|بوشهر، سرزمین نخل، آفتاب و دریا پذیرای گردشگران نوروزی+فیلم

‍‍‍‍‍‍

بوشهر، سرزمین نخل، آفتاب و دریا با دارا بودن ظرفیت‌های گوناگون و ویژگی‌های منحصر به‌فرد در ایام تعطیلات نوروز پذیرای مسافران از اقصی نقاط کشور است. ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۷ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، هدف بیشترین گردشگران نقاط سردسیر کشورمان این‌روزها در ایام تعطیلات نوروز  شهر ساحلی بوشهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوشهر با دارا بودن بیش از 900 کیلومتر مرز دریایی با خلیج فارس قابلیت‌های مهمی در بخش‌های مختلف از جمله گردشگری دریایی فراهم کرده است.

بررسی‌های انجام شده حاکی است که تاکنون مسافرانی از شهرها و استان‌های غربی، شمالی و استان‌های همسایه به شهر زیبای بوشهر سفر کرده‌اند و ساحل خلیج فارس و بافت تاریخی این شهر بیشترین مسیر گردشگران برای بازدید است.

استان بوشهر در تعطیلات عید میزبان میهمانان نوروزی بسیاری  است و این استان طبق آمار یکی از گردشگر پذیرترین استان‌ها بوده است.

گناوه، دیلم و بوشهر میزبان بیشترین گردشگران نوروزی استان بوشهر است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از افزایش مسافران به استان خبر داد و اظهار داشت: از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون شهرهای ساحلی این استان از جمله گناوه، بوشهر و دیلم میزبان بیشترین گردشگران نوروزی بوده‌اند.

ارغوان مهدی‌زاده با بیان اینکه خدمات گردشگری در شهرها افزایش یافته است خاطر نشان کرد: علاوه بر کمپ‌های اسکان و زیرساخت‌های رفاهی و خدماتی، ظرفیت مهمی برای تفریح‌های آبی و بهره‌مندی از موهبت خلیج فارس فراهم شده است.

گردشگری دریایی یکی از جاذبه‌های گردشگری بوشهر + فیلم امدادگران در 29 پایگاه هلال‌احمر استان بوشهر خدمات‌رسانی می‌کنند بهار 98| بازارچه‌های نوروزی محصولات صنایع دستی استان بوشهر راه‌اندازی شد

وی به ظرفیت تولید محصولات صنایع دستی استان بوشهر پرداخت افزود: در این راستا بازارچه‌های صنایع دستی در نقاط شهری و روستایی برای معرفی توانمندی استان راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/

R41363/P4001/S6,53/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، محمد شکیبی‌نسب بیان کرد: در سال گذشته در مجموع ۴۲ شناور در آب‌های استان دچار اضطرار شدند که بیشترین اضطرار مربوط به آبگرفتگی، نقص فنی و آتش سوزی بوده است.

وی افزود: در سال گذشته از مجموع شناور‌های مواجه شده با شرایط مضطر، موتورلنج‌های باری با ۲۵ حادثه بیشترین فراوانی شرایط اضطرار را به خود اختصاص دادند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اضافه کرد: در مدت یاد شده بنادر عسلویه و دیر به ترتیب با ۱۲ و ۹، بنادر بوشهر و عامری هر کدام با ۷ و خارگ و دیلم به ترتیب با ۴ و ۳ حادثه بیشترین سوانح دریایی استان بوشهر را تجربه کردند.

وی گفت: همچنین در سال گذشته با حضور به‌موقع شناور‌های ناجی به ۷۰ نیاز پزشکی خدمه شناور‌ها در آب‌های استان بوشهر پاسخ داده شد.

شکیبی‌نسب با اشاره به فوت ۲ نفر به دلیل غرق شدگی در آب‌های استان، عنوان کرد: براساس بررسی‌های انجام شده، در سال ۱۴۰۲ بیشترین شرایط مضطر شناور‌ها ناشی از دریانوردی در شرایط نامساعد بوده که انتظار می‌رود دریاروی در شرایط مطلوب مورد توجه جدی دریانوردان قرار گیرد.

وی یادآور شد: دریانوردان در صورت مواجه شدن با شرایط اضطرار می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۵۵۰ در سریع‌ترین زمان خدمات جستجو و نجات را دریافت کنند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در زمان حاضر ۷ شناور ناجی در بنادر استان و ۶ مرکز جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در بنادر عسلویه، دیر، محمدعامری، بوشهر، خارگ و دیلم فعال هستند.

دیگر خبرها

  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز
  • زیباترین بهار تهران را در این لوکیشن‌ها ببینید
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های نمایشی به کار خود پایان داد
  • برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی
  • سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • اعزام ۸۵ زائر بوشهری به حج عمره
  • توسعه زیرساخت‌های گردشگری در مسیر رشد ۲۵ درصدی جذب گردشگران