Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@11:55:13 GMT

محور اندیکا – شهرکرد تا اطلاع ثانوی مسدود شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۷۹۷۷

محور اندیکا – شهرکرد تا اطلاع ثانوی مسدود شد

رئیس پلیس راه استان خوزستان گفت: به دلیل شرایط نامساعد جوی محور "اندیکا – شهرکرد" تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از خوزستان، سرهنگ رضا دولتشاهی اظهار داشت: در حال حاضر کلیه محورهای مواصلاتی استان بارانی و جاده‌ها لغزنده هستند، لذا رانندگان و مسافران نوروزی ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به توصیه و هشدارهای پلیس توجه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دلیل شرایط نامساعد جوی محور "اندیکا – شهرکرد" تا اطلاع ثانوی مسدود است و مسافران و شهروندان حتما قبل از شروع سفر برای اطلاع از وضعیت راه ها با سامانه 141 تماس حاصل کنند.

سرهنگ دولتشاهی سه عامل اصلی تصادفات در چند روز گذشته را عدم رعایت سرعت مطمئنه، عدم رعایت فاصله طولی و خستگی و خواب آلودگی عنوان کرد.

رئیس پلیس راه استان خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط نامساعد جوی و بارش باران و لغزندگی سطح جاده ها رانندگان با آرامش و بدون عجله و شتاب رانندگی کرده و از سرعت و سبقت غیر مجاز خودداری کنند.

سرهنگ دولتشاهی در پایان با بیان اینکه رعایت قوانین و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی نقش مهمی در پیشگیری از تصادفات دارد، از رانندگان خواست، با پرهیز از هرگونه تخلف حین رانندگی سفر ایمن و خوشی را برای خود و همسفران مهیا کنند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بارش باران خستگی و خواب آلودگی محورهای مواصلاتی استان مسافران نوروزی مقررات راهنمایی و رانندگی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلی در تردد خودروها در استان خوزستان وجود ندارد

رئیس پلیس راه خوزستان گفت:در حال حاضر همه محورهای خوزستان باز است و مشکل خاصی در تردد خودروها وجود ندارد. - اخبار استانها -

سرهنگ سعید رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، با بیان اینکه در حال حاضر همه محورهای خوزستان باز است و مشکل خاصی در تردد خودروها وجود ندارد، اظهار داشت: با توجه به اینکه تداوم بارندگی در محورهای شمال شرقی‌ و شمالی را داشته و با توجه به حجم بارندگی‌ها، سطح راه‌ها لغزنده است.

وی گفت: به رانندگان توصیه می‌کنیم در حالت خستگی و خواب‌آلودگی رانندگی نکنند و در حال رانندگی، توجه به جلو را رعایت و با صبر و حوصله رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: با توجه به اینکه شرایط آب و هوایی باثبات نیست و این شرایط می‌تواند حادثه‌ساز باشد، توصیه می‌شود رانندگان در صورت امکان سفر خود را تا ثبات شرایط آب و هوایی به تعویق بیندازند. 

تردد در تمام محورهای شهرستان دزفول در حال انجام است

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان دزفول گفت: بارش باران باعث شده بود جاده دزفول به روستای ماهوربرنجی مسدود شود که با فروکش کردن آب، محور باز شده و تردد در حال انجام است.

محمدمهدی شریف دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دزفول، با بیان اینکه در حال حاضر تمام محورهای شهرستان باز هستند و تردد در حال انجام است؛ اظهار داشت: تنها یک محور در بخش چغامیش که مسیر ارتباطی روستای بلادیه است مسدود است که تا ساعات آینده با فروکش کردن آب، محور باز خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه نیاز است ایمنی رانندگی از طریق کاربران جاده‌ای انجام شود؛ افزود: بارش باران طی دیشب و امروز منجر به ریزش و آب‌شستگی‌هایی در مناطق کوهستانی به‌ویژه بخش‌های سردشت و شهیون شده بود.

شریف ادامه داد: در بخش سردشت گردنه نخودکار در دو نقطه ریزش و آب‌شستگی کامل داشت که اقدامات ایمنی توسط پرسنل اداره راهداری انجام شده و پس از پایان بارندگی‌ها ترمیم خواهد شد.

وی افزود: در محور شهیون منطقه بین شرکت نفت به سمت لیوس یک نقطه از جاده کامل شسته و از بین رفته است و تردد به‌صورت کند در حال انجام است. در محور میانه و محور دزفول – سردشت نیز نقاطی ریزش داشته که پاکسازی انجام شد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان دزفول با اشاره به رفع آب‌گرفتگی دو نقطه در محور بن‌جعفر به‌وسیله گریدر، تصریح کرد: مشکل آب‌گرفتگی در محور دزفول - شوش روبروی شهر شمس‌آباد (سه‌راهی شهرک زراعی و هنرستان حدید) مربوط به فاضلاب زیر جاده است که مقرر شده در اردیبهشت امسال رسیدگی و مرتفع شود.

انتهای پیام/735/

دیگر خبرها

  • ۷ کشته در تصادفات رانندگی در خوزستان
  • محور کرج – چالوس و آزاد راه تهران شمال مسدود شد
  • محور گنبدکاووس کلاله مسدود شد
  • جاده جنگل گلستان تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود است
  • گردشگران تا اطلاع ثانوی به شیرز کوهدشت سفر نکنند
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود است
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود است/ شهروندان و مسافران نوروزی از تجمع در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند
  • مشکلی در تردد خودروها در استان خوزستان وجود ندارد
  • محور‌های مواصلاتی آذربایجان شرقی لغزنده است