Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@04:41:52 GMT

برپایی نوروزگاه و نمایشگاه صنایع دستی در نکا

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۷۹۸۵

برپایی نوروزگاه و نمایشگاه صنایع دستی در نکا

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نکا از برپایی نوروزگاه و نمایشگاه صنایع دستی در نکا خبر داد.

« امید داداشیان» در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان از برپایی نمایشگاه و فروشگاه صنایع‌دستی و محصولات محلی در عید باستانی نوروز در نکاخبر داد و افزود: این نمایشگاه از 5 تا 15 فروردین ماه دایر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نکا با اشاره به اینکه نمایشگاه و فروشگاه صنایع‌دستی و محصولات محلی در 12 غرفه به مدت 10 روز در این شهرستان دایر خواهد بود، تصریح‌کرد: در نمایشگاه مذکور آثاری از هنرمندان نکایی در معرض نمایش و فروش گذاشته می‌شود.

 

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه آثاری همچون گلیم، صنایع‌چوبی، معرق، سفال، نمد، ویترای(نقاشی روی شیشه) و ... در معرض نمایش و فروش گذاشته می‌شود.

 

داداشیان گفت: در این نمایشگاه علاوه بر صنایع‌دستی هنرمندان نکایی، محصولات محلی نظیر دوشاب، ترشیجات و انواع شیرینی‌های محلی عرضه می‌شود.

 

این مسئول با اشاره به اینکه نمایشگاه و فروشگاه صنایع‌دستی و محصولات محلی در راستای منویات مقام معظم رهبری در حمایت از کالای ایرانی برپا می‌شود، اظهارکرد: حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی و احیای سنت‌های اصیل و دیرین گذشته از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل بارندگی و سیلاب خسارت سیلاب خبرگزاری شبستان سیلاب گلستان سیل گلستان خسارات سیل گلستان شیراز نکا نوروزگاه نمایشگاه صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد تشکل‌های تخصصی صنایع‌دستی در کردستان/ هنرمندان صنعتگر حمایت می‌شوند

به‌گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب، سعید نظری در نشست با صنعتگران فعال رشته‌های رودوزی‌های سنتی و سراجی سنتی استان اظهار داشت: حفظ، حراست و احیای رشته‌های صنایع‌دستی و حمایت از تولیدکنندگان و هنرمندان صنایع‌دستی به‌منظور توسعه و ترویج هنرهای سنتی از برنامه‌های محوری این معاونت است.

وی در ادامه هدف از برگزاری این جلسه را ایجاد تشکل‌های تخصصی و ارتباط هدفمند در صنایع‌دستی استان عنوان کرد و افزود: ثبت و راه‌اندازی شرکت‌های تعاونی و تشکل‌های مردمی می‌تواند راه حلی مناسب برای همکاری بخش خصوصی با بخش دولتی باشد. 

نظری یادآور شد: همچنین صنعتگران و فعالان صنایع‌دستی می‌توانند در قالب تشکل‌های مردمی با استفاده از توانمندی‌های همدیگر و با هم‌فکری و هم‌افزایی بیشتر برای رسیدن به اهداف مشترک متعالی گام‌های مهمی بردارند. 

صنعتگران حاضر در این جلسه ضمن بیان موانع و مشکلات موجود، نماینده‌ای را برای تشکیل تعاونی‌ها و هماهنگی های لازم انتخاب کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر دژ کرد شهرستان اقلید
  • ارزش صادرات صنایع‌دستی از آذربایجان‌غربی ۲۲ درصد افزایش یافت
  • افزایش 22 درصدی ارزش صادرات صنایع دستی از آذربایجان‌غربی
  • برپایی دوره‌های آموزش صنایع دستی در استان همدان
  • ایجاد تشکل‌های تخصصی صنایع‌دستی در کردستان/ هنرمندان صنعتگر حمایت می‌شوند
  • هنرمندان صنعتگر کردستان حمایت می‌شوند
  • برپایی بازارچه در موزه صنایع دستی گلستان
  • صادرات صنایع‌ دستی رونق می‌‌گیرد
  • برپایی بازارچه هفتگی صنایع‌دستی و سوغات در موزه صنایع‌دستی گلستان
  • برپایی نمایشگاه عکس فتومونتاژ در سینمای جوان نهاوند