Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - تیم ملی ترکیه با کسب یک پیروزی خانگی قاطع صدرنشین جدول رده‌بندی گروه H انتخابی یورو ۲۰۲۰ شد. ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازی‌های دور دوم از مرحله انتخابی یورو 2020 دوشنبه شب با یک بازی در گروه H دنبال شد که در آن تیم ملی ترکیه در خانه با نتیجه 4 بر صفر بر مولداوی غلبه کرد تا با شش امتیاز بالاتر از فرانسه در صدر جدول این گروه قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کالدریم در دقیقه 24، جنک توسون دو بار در دقایق 26 و 53 و کان آیهان در دقیقه 70 گل‌‌های این بازی را به ثمر رساندند ضمن اینکه بوراک ایلماز در دقیقه 52 این بازی یک پنالتی ترکیه را به هدر داد.

دیدارهای این گروه با برگزاری دو بازی دیگر از 15 دقیقه بامداد امروز (سه‌شنبه) دنبال شده است که در یکی از آنها فرانسه میزبان ایسلند است و در دیگری آندورا از آلبانی پذیرایی می‌کند.

انتخابی یورو 2020| پیروزی آلمان در خاک هلند در دقیقه 90/ برد آسان بلژیک در قبرس

 

در جدول گروه H ترکیه با شش امتیاز صدرنشین است و تیم‌های فرانسه و ایسلند هر دو با سه امتیاز و برحسب تفاضل گل در رده‌های دوم و سوم هستند. آلبانی، آندورا و مولداوی هم بدون امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال ترکیه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ترکیه فدراسیون فوتبال ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود وفایی به یک هشتم قهرمانی جهان با شکست حریف ۱۷ ساله

برترین نماینده اسنوکر ایران پس از پیروزی مقابل حریف چینی خود، به ۱۶ نفر برتر قهرمانی جهان صعود کرد.

به گزارش ایرنا، مسابقات قهرمانی جهان، تور حرفه‌ای اسنوکر که یکی از مهم‌ترین تورنمنت‌های این رشته است، از اول تا ۱۷ اردیبهشت در شفیلد انگلستان برگزار خواهد شد.

رقابت‌های انتخابی این مسابقات از ۲۰ فروردین آغاز شده و تا ۲۹ همین ماه جریان دارد.

حسین وفایی و امیر سرخوش ۲ نماینده ایران در رقابت‌های انتخابی قهرمانی جهان هستند. سرخوش اولین تجربه خود را پشت سرگذاشت و پس از شکست در رقابت اول از صعود به مرحله بعد باز ماند.

وفایی با رتبه جهانی ۱۹، دیروز اولین بازی خود را در جدول مقدماتی به پایان رساند. بخش اول این برابر مارکوفو از هنگ‌کنگ با رنکینگ ۸۳ جهان با نتیجه ۶ بر ۳ به نفع وفایی به پایان رسید و رقابت در بخش دوم نیز باز هم با برتری وفایی با نتیجه ۱۰ بر ۴ به پایان رسید. او با این پیروزی در یک قدمی حضور در جدول اصلی و یک هشتم این مسابقات قرار گرفت.

با این پیروزی او در جدول ۳۲ نفر برتر قهرمانی جهان با جیان ژون، بازیکن ۱۷ ساله چینی روبرو شد و با نتیجه ۱۰-۵ ژون را پشت سر گذاشت.

وفایی با این پیروزی به جمع ۱۶ نفر برتر جهان صعود کرد و از این پس باید در جدول اصلی قهرمانی جهان رقابت کند.

ژون در سال ۲۰۱۹ قهرمان جهان در رده سنی زیر ۱۸ سال فدراسیون آماتور شد و در سال ۲۰۲۳ نیز به تور حرفه‌ای وارد شد. در حال حاضر ژون در رتبه ۱۱۱ جهانی قرار دارد و برای وفایی به نظر حریف سختی نبود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ادامه درخشش اسنوکرباز ایرانی/ نفر سیزدهم جهان هم حریف واحدی نشد توپ سیاه قهرمان لیگ برتر اسنوکر شد

دیگر خبرها

  • صعود وفایی به یک هشتم قهرمانی جهان با شکست حریف ۱۷ ساله
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • مصاف پاس همدان با تهران یاسا در مریانج
  • هاکی روی یخ عشق آباد؛ پیروزی آیس باکس ایران در گام نخست
  • صعود پاری‌سن‌ژرمن با گلباران بارسلونا/ شب رویایی دورتموند مقابل اتلتیکو
  • لیگ یک / پیروزی شاگردان سیاوش مقابل قعرنشین
  • پلی به گذشته - پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر و صعود به فینال جام یوفا (1986/4/16) / فیلم
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • پایان هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس با جشنواره گل چلسی
  • هفته ۳۲ سری آ ایتالیا؛ توقف همه مدعیان، حادثه ناگوار برای بازیکن رم*