Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@02:53:11 GMT

نیمار الهام بخش نسل بعدی ستاره های برزیلی است

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۸۰۱۶

نیمار الهام بخش نسل بعدی ستاره های برزیلی است

نیمار سینیور، پدر نیمار جونیور، ستاره فوتبال برزیل، معتقد است که این بازیکن همچون اسطوره هایی مانند پله، زیکو، روماریو، رونالدو و رونالدینیو، می تواند الهام بخش نسل بعد از خود باشد.

به گزارش "ورزش سه"، نیمار فاصله چندانی با رکورد پله به عنوان بهترین گلزن تاریخ تیم ملی برزیل ندارد اما حضورش در دومین جام جهانی دوران حرفه ای اش، بیش از همه تحت تاثیر تمارض های پیاپی قرار گرفت و انتقادهای زیادی را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نیمار سینیور با دفاع از پسرش، اعلام کرد که او می تواند الگویی برای نسل آینده فوتبال برزیل باشد.

او به خبرنگاران گفت:" نیمار نمی تواند جوهره اش را تغییر دهد؛ آنچه او را شکل داده و آنچه از آن تشکیل شده است، بازیکنی که هست. نمی توان او را به شکل دیگری درآورد. او نمی تواند چیزی باشد که رسانه ها می خواهند.

نیمار، نیمار است. شما بعدها بازیکنانی را با نیمار مقایسه خواهید کرد؛ همانطور که پله الهام بخش بعضی بازیکنان بود، زیکو، روماریو، رونالدینیو و رونالدو الهام بخش دیگران بودند، نیمار هم الهام بخش بعضی بازیکنان خواهد بود."

 

 

 

نیمار سینیور که تایید کرده این بازیکن در حال مذاکره با پاری سن ژرمن برای تمدید قرارداد است، تایید کرد که برنامه هایی هم برای زمان بازنشستگی این پسرش در نظر دارد.

" این کار من به عنوان مدیر برنامه اوست که برای دوران حرفه ای او برنامه ریزی کنم. بارها گفته ام که دوران حرفه ای یک بازیکن کوتاه است. او تصمیم گرفت که یک فوتبالیست حرفه ای شود و او باید برای بعد از دوران فوتبالش هم برنامه داشته باشد.

چالش اصلی ما برنامه ریزی برای دوران حرفه ای اوست و وقتی فوتبال را کنار گذاشت، آرامش ذهنی خواهد داشت و می تواند زندگی اش را به همین شکل ادامه بدهد."

تیم ملی برزیل برزیل نیمار

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی برزیل برزیل نیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۸۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال

به گزارش "ورزش سه"، الهلال عربستان شب گذشته پس از 34 پیروزی متوالی، در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 4-2 برابر العین شکست خورد.

نیمار که پس از مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی همچنان از میادین فوتبال دور است، پس از پایان این مسابقه با انتشار یک استوری به شکست الهلال واکنش نشان داد.

او که این مسابقه را از تلویزیون تماشا می‌کرد، با انتشار تصویری از نتیجه نهایی خطاب به بازیکنان الهلال نوشت: "بزنید بریم بچه‌ها..‌. 90 دقیقه وقت داریم. من به خودمون باور دارم."

این استوری در شرایطی از سوی نیمار منتشر شد که او در هفته‌های اخیر بارها به حمایت از الهلال پرداخته که آخرین آن هم پس از مراسم قهرمانی این تیم در سوپرکاپ عربستان بود.

دیدار بازی برگشت الهلال و العین در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر سه‌شنبه 24 آوریل در ورزشگاه کینگدام آرنا ریاض برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بازگشت ستاره برزیلی به تراکتور (عکس)
  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • بازگشت روماریو به فوتبال در 58 سالگی؛ اسطوره برزیلی با پسرش هم تیمی شد!
  • نظر جنجالی نیمار در مورد امباپه: چاپلوس! (عکس)
  • آرزوی ستاره لیورپول: شام خوردن با اسطوره‌های رئال
  • ایوان راکیتیچ: دیدار بارسلونا مقابل رم، بدترین بازی دوران حرفه‌ای من بود
  • رضایت از سرمربی برزیلی؛ پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست
  • باشگاه پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست
  • مصدومیت ستاره استقلال جدی است
  • شایعه عجیب درمورد نیمکت‌نشینی ستاره برزیلی استقلال | بگذارید باور نکنیم!