Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار بردسکن گفت: درپی جاری شدن سیل در بلوار سلامت برآن شدیم یک لاین از این بلوار را تا پایداری شرایط جوی مسدود کنیم.

 محمد حسین مدیح در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در بردسکن گفت: یکی از مناطق آسیب پذیر شهری بلوار جاده سلامت در مواقع سیلاب است که برای جلوگیری از مسدود کردن آن نیاز به احداث پل دارد.

شهردار بردسکن عنوان کرد: شهرداری این آمادگی را دارد از صفر تا 100 احداث این پل را انجام دهد که در این رابطه مکاتبه ای با آب منطقه ای برای تهیه نقشه این پروژه انجام شده که امید است عملیات اجرایی احداث این پل را از اردیبهشت ماه شروع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیح از انجام بیش از 110 مورد آب افتادگی منازل در سیل اخیر در شهر بردسکن خبر داد و گفت: با توجه به هشدارها و اخطاریه های سازمان هواشناسی و مدیریت بحران شهرداری و ایستگاه های آتش نشانی با تمامی امکانات نیرویی و تجهیزات در آماده باش کامل بسر می برند و 20 دستگاه ماشین آلات شهرداری آماده هرگونه کمک در مواقع بحران خواهد بود.

وی خسارت وارده ناشی از سیل اخیر در شهر بردسکن را بیش از 5 میلیارد تومان اعلام کرد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آتش نشانی سازمان هواشناسی سیل شهرداری مدیریت بحران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۸۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشپاد سوم محمد اسلامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: شامگاه یکشنبه ۳ اردیبهشت ماه حادثه حریق یک منزل مسکونی به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۲، ۲۸ و ۳۸ به محل حادثه واقع در بلوار چراغچی اعزام شدند.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد بیان کرد: این حریق در طبقه دوم یک منزل سه طبقه رخ داده بود و با توجه به اینکه ساکنین پس از وقوع حادثه از منزل خارج شده بودند، حریق خوشبختانه بدون خسارت جانی و مصدوم، با تلاش آتش نشانان اطفا شد.

وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، از شهروندان خواست به محض وقوع حادثه موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۵ به آتش نشانی اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • جاده تربت جام- صالح آباد به علت وقوع سیلاب مسدود شد
  • ۲ جاده اصلی در خراسان جنوبی مسدود شد
  • احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • پیشرفت‌های سخت افزاری و نرم افزاری حوزه درمان اردبیل مطلوب است
  • پیشرفت های سخت افزاری و نرم افزاری حوزه درمان اردبیل مطلوب است