Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-24@20:21:30 GMT

داعشی ها خواستار گردن زدن ابوبکر بغدادی شدند

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۸۱۷۱

خرداد: یکی از سرکردگان اصلی گروه تروریستی داعش از عناصر این گروه تروریستی خواست دست از بیعت با ابوبکر بغدادی سرکرده تروریست ها بردارند و گردنش را بزنند تا عبرتی برای دیگران باشد.
به گزارش شفقنا به نقل از روسیا الیوم، این سرکرده اصلی داعش که نامش «ابومحمد الحسینی الهاشمی» است، مدعی شده که پسر عموی ابوبکر بغدادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


الهاشمی کتابی تحت عنوان «دست از بیعت بغدادی بردارید»نوشته و از تروریست ها خواسته است گردن ابوبکر بغدادی را بزنند و دست از بیعتش بردارند.
این کتاب ۲۳۱ صفحه ای که با کمک دو سرکرده دیگر داعش با نام های ابوعبدالرحمن المرداوی و خباب الجزراوی منتشر شده، فاش می کند که ابوبکر بغدادی بسیاری از عناصر اصلی را که با وی بیعت کرده بودند، به هلاکت رسانده است.
در این کتاب همچنین آمده است که بغدادی بسیاری از فقها و جهادی ها را که از القاعده به داعش آمده بودند و با وی بیعت کرده بودند، گردن زد.
این در حالی است که خبرهای ضد و نقیضی درباره محل اختفای بغدادی وجود دارد و هنوز معلوم نیست که وی زنده است یا مرده.
روزنامه گاردین انگلیس پیش از این در گزارشی به نقل از شاهدان عینی اعلام کرده بود که سرکرده گروه تروریستی داعش در سوریه دیده شده است.
این روزنامه هچنین به نقل از شاهدان عینی خود نوشت که عناصر خارجی داعش با محافظان ابوبکر بغدادی درگیر شدند اما شکست خوردند و کشته شدند.
ابوبکر بغدادی سال ۱۹۷۱ میلادی در سامرا عراق از توابع استان الانبار متولد شده و دارای مدرک دکترای علوم شرعی است. وی پیش از این در زندان بوکای عراق که از سوی آمریکایی ها اداره می شود، زندانی شده بود. برچسب ها: بغدادی ، داعش ، ابوبکر بغدادی

منبع: خرداد

کلیدواژه: بغدادی داعش ابوبکر بغدادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۸۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش

یک منبع امنیتی عراقی تاکید کرد که نیرو‌های اطلاعاتی این کشور بعد از یک عملیات ویژه عناصر گروهک زیرزمینی داعش را در منطقه حاوی الدنانیش در اطراف کرکوک شناسایی کردند.

وی در ادامه افزود: بعد از عملیات اطلاعاتی و شناسایی نوبت به عملیات ضربتی علیه این عناصر تروریست رسید به طوری که نیرو‌های عراقی مخفیگاه آنها را در اطراف کرکوک هدف قرار دادند.

این منبع امنیتی تصریح کرد: در جریان عملیات ضربتی مذکور سه حمله مستقیم علیه مخفیگاه این عناصر تروریست در میان بلندی‌های اطراف کرکوک صورت گرفت.

وی گفت: بر اساس اطلاعات منتشر شده در این عملیات معاون امیر نظامی ولایت کرکوک در تشکیلات تروریستی داعش به نام ابواسماعیل به هلاکت رسیده است.

چند هفته قبل نیز نیرو‌های امنیتی عراق موفق شدند در جریان یک عملیات منحصر به فرد بر پایه اطلاعات دقیق از سوی سرویس اطلاعات نظامی این کشور مخفیگاه عناصر داعش را در استان کرکوک هدف قرار دهند.

بر اساس این گزارش، نیرو‌های عراقی با جنگنده‌های اف ۱۶ خود مخفیگاه عناصر داعش را در منطقه الشای واقع در کرکوک هدف قرار دادند.

تعدادی از عناصر تروریست که در این مخفیگاه حضور داشتند به هلاکت رسیدند و محل مذکور به صورت کامل نابود شد. تجهیزات جنگی و سلاح‌های عناصر داعش در این مخفیگاه نیز منهدم شد.

منبع: مهر

tags # داعش سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • (ویدیو) دیگر کسی این دولت را گردن نمی‌گیرد، حتی مسعود‌های ده نمکی!
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • محاکمه بزرگ منافقین؛ داعشی‌های دهه ۶۰
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»
  • ۵۰ درصد بناهای تاریخی تایباد خراسان رضوی نیازمند مرمت است