Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه هتل‌داران ایران در پی سیلاب های اخیر در کشور برای اسکان موقت مسافران در راه مانده اعلام آمادگی کرد. همچنین از مسافرانی که به خاطر سیل امکان حضور در اقامتگاه خود در موعد مقرر را ندارند، هزینه کنسلی دریافت نمی‌شود.
به گزارش ایسنا، جامعه هتل‌داران ایران در اطلاعیه‌ای با ابراز تأسف از بروز حوادث اخیر و همدردی با هموطنان خسارت‌دیده در اقصی نقاط کشور، آمادگی خود را برای هرگونه کمک و امدادرسانی به مسافران را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این اطلاعیه آمده است: از آن دسته مسافرانی که از قبل نسبت به رزرو هتل‌ها، اقدام کرده و اکنون به دلیل وقوع سیل امکان حضور در مراکز اقامتی را ندارند، هزینه کنسلی دریافت نخواهد شد.
هتل‌ها و مراکز اقامتی در مناطق سیل‌زده، آمادگی دارند با توجه به ظرفیت خالی، نسبت به اسکان موقت مسافران در راه مانده، اقدام کنند.
پس از وقوع سیل در گلستان و مازندران، امروز نیز استان‌های خوزستان، لرستان و فارس نیز درگیر سیلاب شد اند. سازمان هواشناسی درباره احتمال وقوع سیل در ۹ استان اعلام اخطار داده است. برچسب ها: سیل ، هتل ، سیلاب

منبع: خرداد

کلیدواژه: سیل هتل سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۸۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رفاهی جدید برای مستمری بگیران کمیته امداد + جزئیات

حسین خدرویسی با اعلام این خبر گفت: سال گذشته ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت هزینه انشعابات و عوارض شهرداری معاف شدند.

وی افزود: از این تعداد ۴۷۸۰ نفر از معافیت انشعاب آب و ۷۰۳۳ نفر از معافیت انشعاب برق برخوردار شدند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۱ هزار و ۷۷۵ خانوار تحت حمایت نیز از خدمت معافیت انشعاب گاز استفاده کردند.

وی ادامه داد: در مجموع با احتساب معافیت‌های عوارض شهرداری، فاضلاب و … حدود ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت هزینه انشعابات و عوارض شهرداری معاف شدند.

خدرویسی اظهار کرد: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، مددجویان نهاد‌های حمایتی از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی، عوارض دهیاری و شهرداری و هزینه‌های انشعاب آب، برق، فاضلاب و گاز برای واحد‌های مسکونی اختصاص‌یافته به آنان فقط برای یک‌بار معافند.

منبع: فارس

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • پایانه شرق تهران مشغول خدمت رسانی به مسافران است
  • جایگاه پرسپولیس در آبادان فعلا خالی است
  • رئیس جدید جامعه هتل، متل و هتل‌آپارتمان داران استان گلستان معرفی شد
  • تداوم خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بلوچستان + فیلم
  • سربازی امام زمان(عج) در این روزگار هزینه دارد
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • بخشنامه «هما» درباره شرایط رسیدگی به امور مسافران
  • خدمت رفاهی جدید برای مستمری بگیران کمیته امداد + جزئیات
  • هواشناسی ایران / هشدار رگبار و وقوع سیلاب برای ۴ استان
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی