Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، قطر نیز اعلام کرد حاکمیت رژیم صهیونیستی را بر بلندی‌های جولان به رسمیت نمی‌شناسد.

قطر بار دیگر اعلام کرد بلندی‌های جولان سرزمینی عربی و اشغال شده است و بر ضرورت پایبندی رژیم اشغالگر قدس به قطعنامه‌های بین المللی و خروج از همه اراضی اشغالی عربی تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی سوریه قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۸۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی تاکنون سیلی‌ مانند «وعده صادق» نخورده بود

امام جمعه قزوین گفت: صهیونیست‌ها طی ۷۰ و اندی سال هیچ وقت سیلی مانند عملیات «وعده صادق» نخورده بودند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی شامگاه _دوشنبه، بیست‌وهفتم فروردین‌_ در دیدار با فرمانده و کارکنان سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین که به منظور تبریک اجرای عملیات وعده صادق صورت گرفت، اظهار کرد: این اقدام بی‌سابقه‌ای که اتفاق افتاد، باعث شد صهیونیست‌ها دیگر فکر چنین غلط‌هایی امثال حمله به کنسولگری ما به سرشان نزند.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها طی این مدت ۷۰ و اندی سال هیچ وقت این گونه سیلی نخورده بودند، افزود: پیش از این و در زمان جمال عبدالناصر تمام کشورهای عربی برای جنگ با اسرائیل تجمیع شدند، اما نتوانستند سرپا بایستند و شکست خوردند، آن‌ها هنوز هم از مترسک صهیونیست‌ها وحشت دارند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: امروز چیزی در بساط صهیونیست‌ها نیست و آن‌ها ساقط شده‌اند، اما باز همین مترسک هم کشورهای عربی را می‌ترساند. در آن زمان همه امکانات در اختیار عرب‌ها بود، اما صهیونیست‌ها هیچ چیزی نداشتند و در شرایط سخت بودند.

عابدینی ادامه داد: آن رژیم صهیونیستی ضعیف کشورهای عربی قوی را در هم کوبید و این ترس را در دل آن‌ها انداخت، اما امروز به خاطر این عملیات ارزشمند و خدایی خدای متعال را سپاسگزاریم. هر وقت ما فقط به بازوان خود تکیه کردیم، به جایی نمی‌رسیم، اما اگر نگاهمان به خدا باشد، خدا به بازوی ما و به تجهیزاتمان برکت می‌دهد.

وی یادآور شد: عملیاتی که شما انجام دادید، فقط این نبود که پایگاه‌های نظامی صهیونیست‌ها را در هم بکوبید، محصول این عملیات اتحاد و انسجام آحاد مردم بود، با این عملیات دل‌های مردم همه با هم محکم شد، اتحاد و انسجام بین ایران اسلامی و همه ملت‌های مسلمان جهان شکل گرفت.

امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه همه جا فهمیدند مرکز فرماندهی این حرکت عظیم جهانی ضد صهیونیست ایران اسلامی است، گفت: پیش از این همه مردم دنیا از صهیونیست‌ها اعلام انزجار می‌کردند، اما نتوانستند اقدام خاصی انجام دهند، همه دیدند که بازوان توانمند نیروهای سپاه ما بود که آرمان‌هایشان را اجرایی و عملیاتی کرد.

کد خبر 744931

دیگر خبرها

  • اقدام دلیرانه جمهوری اسلامی ایران موجب شادی و شعف امت های اسلامی شد
  • رژیم صهیونیستی تاکنون سیلی‌ مانند «وعده صادق» نخورده بود
  • محمدرضا عارف: رژیم صهیونیستی با درایت نیروهای مسلح و  در یک عملیات استراتژیک و هوشمندانه با ملاحظه همه جوانب نظامی و امنیتی ، پاسخی در خور دریافت کرد
  • واکنش عارف در خصوص پاسخ ایران به تجاوزگری رژیم صهیونیستی
  • عارف: رژیم صهیونیستی پاسخی درخور دریافت کرد
  • حمله جدید حزب الله لبنان به جولان اشغالی
  • اسپانیا: باید به هر قیمتی از تشدید تنش در خاورمیانه جلوگیری شود
  • آسمان غزه بدون جولان هواپیماهای جنگی اشغالگران
  • بازگشایی حریم هوایی کشورهای عربی
  • حملات موشکی بامدادی حزب‌الله به سه پایگاه ارتش اسرائیل