Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، معاون گردشگری و رئیس ستاد خدمات سفر کشور شب گذشته از شهرستان طبس بازدید کرد و از نزدیک در جریان ارائه خدمات به مسافران قرار گرفت.

در این بازدید خلیلی سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه طبس، مدیرکل نظارت و ارزیابی بر خدمات گردشگری کشور مدیرکل و معاون گردشگری خراسان جنوبی حضور داشتند و از تأسیسات خدمات رسان به مسافرین نوروزی سرکشی شد و مشکلات احتمالی مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دکتر ولی تیموری و هیئت همراه در این سفر به حرم مطهر حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) در طبس تشرف یافتند.

تیموری معاون گردشگری و رئیس ستاد خدمات سفر کشور در جریان بازدید از شهرستان طبس با اشاره به اینکه طبس یکی از مقاصد گردشگری کشور است، افزود: متوسط ساعات اقامت در این شهرستان از شش ساعت به دو شبانه روز رسیده است.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های پذیرایی و اقامت مناسبی در شهرستان‌های استان فراهم شده است، بیان داشت: مسافران با جدی گرفتن هشدارهای مدیریت بحران سفر ایمن را در پیش بگیرند.

وی گفت: ستادهای خدمات سفر آمادگی کامل برای ارائه خدمات سفر به مسافران را دارند و باید تمام تمهیدات لازم در خصوص اطلاع رسانی و ارائه خدمات به مسافران اندیشیده شود.

کد خبر 4575711

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر طبس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۸۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بهای خدمات اتوبوسرانی مشهد از اول اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهدگفت: طبق مصوبات ابلاغی، از روز شنبه اول اردیبهشت  بهای خدمات در خطوط روزانه شهری از ۱۲۰۰ تومان به ۱۵۰۰ تومان تغییر می‌یابد.
محسن شریعتی افزود: تعرفه جدید بهای خدمات ناوگان اتوبوسرانی، در واقع همان بهای مصوب سال ۱۴۰۲ است که با اعمال ۳۰۰ تومان تخفیف مبلغ ۱۲۰۰ تومان از مسافران دریافت می‌شد.
وی گفت: بهای تمام شده خدمات اتوبوسرانی به ازای هر سفر درون شهری در سال ۱۴۰۲ معادل ۹۶۸۶ تومان بود که مبلغ ۱۲۰۰ تومان معادل ۱۲ درصد توسط مسافران و ۸۸ درصد توسط شهرداری مشهد پرداخت شده که در سال جاری، بهای تمام شده افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • گردشگری بومی و نقش آن در شکوفایی اقتصاد مناطق
  • اقامت ۶۳ میلیون و ۶۴۷ هزار نفر شب و افزایش ۲.۵ درصدی در اقامتگاه‌های رسمی
  • افزایش بهای خدمات اتوبوسرانی مشهد از اول اردیبهشت
  • ۶۳ میلیون نفر ـ اقامت طی یک ماه اول سال در کشور ثبت شد
  • اقامت یک میلیون و ۲۰۷ مسافر در بندرانزلی در تعطیلات ماه رمضان و نوروز
  • بازدید بیش از ۶۸ هزار نفر از جاذبه‌های استان سمنان در تعطیلات عید فطر
  • حضور بیش از یک میلیون گردشگر نوروزی در همدان/ ثبت ۱۲۴ هزار و ۵۲۸ نفر شب اقامت در استان
  • اقامت لوکس گردشگران فضایی در جو خارج از زمین
  • اقامت بیش از ۷۴ هزار مسافر درچهارمحال وبختیاری
  • بانه شهر توریستی و تجاری کردستان ‌