Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: 120 هکتار از اراضی شهرک صنعتی خرمدشت تاکستان برای ساخت یک واحد خودروسازی در زمینه قطعه سازی واگذار شد.

حمیدرضا خانپور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مراسم انعقاد تفاهم نامه واگذاری این اراضی به سرمایه گذار این مجموعه با حضور استاندار و رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: برای ساخت این واحد در زمینه رنگ کاری بدنه خودرو که در سه فاز اجرا می شود، سه هزار و 850 میلیارد ریال اعتبار هزینه صرف خواهد شد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: فاز دوم و سوم این مجموعه تولیدی به ساخت قطعات و مونتاژ خودرو اختصاص خواهد یافت و در مجموع پیش بینی می شود این واحد زمینه اشتغال 1800 نفر را فراهم کند.
رئیس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی قزوین، جانمایی مناسب در کریدور اقتصادی، راه‌های دسترسی مناسب، وجود زیرساخت‌های لازم و بهره مندی از معافیت مالیاتی 13 ساله را از جمله مزیتهای شهرک صنعتی خرمدشت عنوان کرد که سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را برای سرمایه گذاری در این شهرک ترغیب کرده است. وی اظهار داشت: در سالی که توسط مقام معظم رهبری بعنوان سال رونق تولید نام گذاری شده است، شروع بسیار خوبی در استان قزوین قطب صنعتی کشور داشته ایم.
استان قزوین با 3500 واحد تولیدی یکی از پنج قطب صنعتی کشور به شمار می رود.
3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد صنعت خودروسازي شهرك صنعتي خرمدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۸۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد

به گزارش جام جم آنلاین تهران،مظفری دادستان فیروزکوه در این  خصوص گفت : این واحد تولیدی متعهد شد تا ظرف مدت ۶ ماه تصفیه خانه در حال ساخت خود را به بهره برداری برساند و تا قبل از آن هم نسبت به رفع بوی نامطبوع تا کمتر از یکماه آینده اقدام کند. 

رئیس دادگستری فیروزکوه نیز در ادامه بیان داشت: ما تلاش داریم تا کارخانه به فعالیت خود ادامه دهد اما این موضوع نباید موجب تضییع حقوق عامه شود. 

درزی افزود : باید فرآیند تولید کارخانه به گونه ای برنامه ریزی شود تا علاوه بر حفظ راندمان تولید ، از انتشار بوی نامطبوع و نارضایتی مردم هم جلوگیری شود.  

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری عظیم برای انتقال آب به شهرک‌های صنعتی
  • واحد‌های تولیدی قم به نیروی کار نیاز دارند
  • افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی در سمنان
  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  • کاشت گندم در ۱۵۹ هزار هکتار از اراضی کشاورزی قزوین
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • رفع تداخل ۷هزار و ۶۵۲ هکتار از اراضی استان قزوین
  • ساخت پنج شهرک انرژی خورشیدی