Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرناپلاس- یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب می‌گوید: امیداوارم سال آینده سال گشایش‌های بیشتر به‌ویژه در وضع معیشتی مردم باشد.

علی تاجرنیا، عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در گفت‌وگو با ایرناپلاس در پیش‌بینی از اتفاقات سال پیش‌رو اظهار کرد: شاید روی کاغذ شرایط ما در سال آینده شرایط خوبی نباشد و فشارهایی که علیه جمهوری اسلامی ایجاد شده، افزایش یابد؛ اما به نظر می‌رسد نوعی عقلانیت بر فضای عمومی مسئولان کشور حاکم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعاً در روزها و ماه‌های آینده این جریان عقلانی می‌‌تواند بیشتر خود را تثبیت کند.

او اضافه کرد: مخالفان و دشمنان مشکلات خاص خود را برای کشور ایجاد خواهند کرد و چه‌بسا فشارها و تهدیدها تشدید شود، اما من امیدوارم سال آینده سال گشایش‌های بیشتر به‌ویژه در وضع معیشتی مردم باشد.

تاجرنیا در پاسخ به این سؤال که برای به‌وجود آمدن گشایش چه اقدامات فوری باید انجام شود، گفت:‌ مهم‌ترین مسأله بازگرداندن اعتماد به مردم است. متأسفانه عملکردهای نادرست در سال‌های گذشته باعث ایجاد شکاف شده است. بی‌اعتمادی زمینه‌‌ساز بسیاری از مشکلات است. حتی اگر می‌بینیم دشمنان تا این حد ما را تهدید و جمهوری اسلامی را تحت‌ فشار قرار می‌دهند به دلیل ارزیابی آنها از کم شدن میزان اعتماد مردم به مسئولان است. اگر این اعتماد تقویت شود موارد دیگر به‌خوبی برطرف خواهد شد.

او همچنین به دولتمردان توصیه کرد: دولت در وجوه مختلف باید نشان دهد در کنار مردم است، دغدغه‌های آنها را می‌فهمد، شرایط کشور را درک می‌کند، مشکلات کشور را می‌بیند و نمی‌‌خواهد آنها را کتمان کند. در حقیقت دولت باید با مردم همدلی و هم‌زبانی داشته باشد. بستر همه مشکلات در کشور بی‌اعتمادی است که اگر اعتماد برگردد، مردم با اندک چیزها قانع می‌شوند و حمایت می‌کنند.

**اداره کل اخبار چندرسانه ای**ایرناپلاس**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي اصلاح طلب اعتماد تاجرنيا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۸۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف : مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده

رییس مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مسائل ارزی تاکید کرد: مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است.

به گزارش مهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مسائل ارزی تاکید کرد: مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است. دولت و مجلس باید در موضوعات مرتبط با ارز با هم اتفاق نظر داشته باشند تا مردم از این وضعیت بیش از پیش آسیب نبینند.

وی اظهار داشت: لازم است دو قوه به یک تصمیم مشترک برسند تا از این قوای مجریه و مقننه یک حرف شنیده شود.

این جلسه صبح امروز با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی، فرزین رئیس کل بانک مرکزی، پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی، سیدشمس الدین حسینی رئیس کمیسیون جهش و رونق تولید، اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و حجت الاسلام بحرینی و محسن زنگنه از نمایندگان اقتصاددان مجلس و تعدادی از کارشناسان مرکز پژوهش‌ها در دفتر رئیس مجلس برگزار شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سیل اخیر سیستان و بلوچستان آزمایش اعتماد مردم به مسوولان بود
  • مسیریابی سعادت بشر با پویش زندگی با آیه‌ها
  • سیل اخیر سیستان و بلوچستان آزمایش اعتماد مردم به مسؤولان بود
  • مدیریت بحران سیستان و بلوچستان تجهیزات کافی ندارد
  • توسعه پتروپالایشگاه‌ها بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف می‌کند
  • رئیسی هر آرزویی می‌کند کسی به آن اعتنا نمی‌کند | دولت با گفتمان ایدئولوژیک، درکی از مشکلات ندارد
  • آزاد ارمکی: رئیسی هر آرزویی می‌کند کسی به آن اعتنا نمی‌کند
  • قالیباف : مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده
  • مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است
  • خشم هواداران منچستریونایتد از مصدومیت دوباره میسون مانت: او را به چلسی برگردانید!