Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- فرماندار رباط کریم با اعلام اینکه ستاد مدیریت بحران این شهرستان همزمان با بارش نزولات جوی در آماده باش کامل قرار گرفته گفت: اقدامات لازم برای جلوگیری از آب ماندگی و آب گرفتگی انجام شده است.

به گزارش ارسالی روز سه شنبه روابط عمومی این فرمانداری به ایرنا، سید مهدی ساداتی افزود: شهرداری های شهرهای رباط کریم، نصیر شهر، پرند و همچنین دستگاه های خدمات رسان با امکانات لازم آماده ارائه خدمت در زمان بروز بحران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی لایروبی جوی ها، پاکسازی معابر، حمل نخاله و زباله های موجود در معابر ازجمله اقدامات انجام شده است.
رباط کریم در جنوب غرب تهران قرار دارد.
تهرام/8138/ 1008

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ستاد بحران رباط كريم مديريت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۸۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌گرفتگی در ۴ شهرستان استان اصفهان/ آماده‌باش تمام تیم‌های امدادی تا پایان هشدار هواشناسی

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به آب‌گرفتگی در چهار شهرستان استان اصفهان، از آماده‌باش تمام تیم‌های امدادی تا پایان هشدار سطح نارنجی خبر داد.

بمانعلی یوسفی کجانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی برای استان اصفهان از سمت سازمان هواشناسی، تیم‌های این جمعیت در حالت آماده‌باش قرار دارند.

وی افزود: در حال حاضر وضعیت جوی استان باعث شده است که در شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نائین و گلپایگان شاهد رخداد آب‌گرفتگی منازل باشیم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان تصریح کرد: تیم‌های امدادی این جمعیت با همراهی و همکاری سایر دستگاه‌ها در حال امدادرسانی و تخلیه آب هستند.

یوسفی ادامه داد: آمادگی تیم‌های این جمعیت در تمام شعب سراسر استان تا اعلام پایان سطح نارنجی از سمت مرکز EOC مد نظر قرار دارد.

کد خبر 747321

دیگر خبرها

  • صلح با تحقق عدالت در حق فلسطینیان محقق می‌شود
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • آخرین وضعیت بارش‌ها، سیلاب و آب‌گرفتگی در اصفهان / تداوم بارش‌ها در استان
  • فرمانداران استان کرمان آماده هرگونه حادثه احتمالی باشند
  • ۲ هزار و ۳۰۰ قطعه زمین در خراسان جنوبی آماده واگذاری است
  • آب‌گرفتگی در ۴ شهرستان استان اصفهان/ آماده‌باش تمام تیم‌های امدادی تا پایان هشدار هواشناسی
  • چگونه خسارات سیل را کاهش دهیم؟
  • بارش‌های رگباری و آب‌گرفتگی در شمال و شرق استان اصفهان + عکس
  • انجام اقدامات لازم برای اعزام آزمایشی نخستین قطار ترانزیتی از افغانستان به ترکیه
  • اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرق تهران