Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@04:57:30 GMT

13 هزار و 314 مسافر نوروزی در استان مرکزی اسکان شدند

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۸۹۶۴

13 هزار و 314 مسافر نوروزی در استان مرکزی اسکان شدند

اراک - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: 13 هزار و 314 مسافر نوروزی از 25 اسفندماه تاکنون در اماکن تدارک شده این استان اسکان شدند.

«شهریار فولادوند» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این افراد در قالب سه هزار و 699 خانوار در ستاد اسکان استان مرکزی پذیرش شده و 24 هزار و 457 نفر روز از خدمات این ستاد در این مدت بهره مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: 2 هزار و 434 نفر این افراد در قالب 677 خانوار روز چهارم فروردین ماه امسال در ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان مرکزی حضور یافتند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی افزود: این مسافران چهار هزار و 475 نفر روز از خدمات ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش این استان بهره مند شدند.
هفت مرکز رفاهی (خانه معلم) در شهرهای اراک، محلات، دلیجان، خمین، تفرش، آشتیان و 720 اتاق در 72 واحد آموزشی در 15 منطقه آموزش و پرورش استان مرکزی برای پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی تجهیز شده است.
136 اتاق با خدمات ویژه، 374 کلاس نوع الف و 91 کلاس از نوع ب برای رفاه و آسایش مسافران نوروزی در ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان مرکزی تجهیز شده اند.
290 نفر در طرح اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان مرکزی وظیفه خدمت رسانی و راهنمایی مسافران را بر عهده دارند.
استان مرکزی به دلیل وجود بیش از 2 هزار جاذبه اثر گردشگری و موقعیت جغرافیایی شاهراه شمال به جنوب و مرکز به غرب کشور مقصد مسافران نوروزی است.
1955/6013/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي آموزش و پرورش اسكان استان مركزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۸۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در گناوه آماده شد

ضرغام مردانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کمیته اسکان ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان گناوه برای اسکان فرهنگیان و میهمانان نوروزی اقدام به آماده سازی کلاس‌های درس و تأمین امکانات رفاهی کرده است.

مدیر آموزش و پرورش و مسوول کمیته اسکان ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان گناوه افزود: ۵۰۰ کلاس در قالب ۱۵۶ مدرسه دولتی و غیر دولتی و همه سالن‌های ورزشی و غیرورزشی مدارس و آموزشگاه‌های شهرستان برای اسکان فرهنگیان و مسافران نوروزی و مواقع بحرانی آماده شده است.

مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: ۲ پایگاه ثابت برای پذیرش و ثبت نام اسکان فرهنگیان در ۲ نقطه ورودی شهر پیش بینی شده است.

وی گفت: پایگاه شماره یک در مدرسه محدثه شهر گناوه از سمت ورودی بوشهر و برازجان به شهر و پایگاه شماره ۲ در کتابخانه بهزاد جنب اداره آموزش و پرورش شهرستان گناوه مستقر است و کار اسکان از روز ۲۸ اسفند ماه آغاز شد.

وی افزود: هموطنان فرهنگی برای اسکان در مدارس این شهرستان باید در در این ۲ پایگاه ثبت نام کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه با اشاره به ضرورت تدوین برنامه‌های استقبال از فرهنگیان در ایام نوروز، گفت: مهمترین نکته در بحث اسکان نوروزی توجه به تکریم فرهنگیان است.

وی گفت: نشست‌های هماهنگی ستاد اسکان مسافران نوروزی سال ۱۴۰۳ در محل مدیریت آموزش و پرورش شهرستان با حضور اعضا ستاد در راستای ساماندهی و نظارت بر مدارس محل اسکان مسافران نوروزی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه طرح اسکان مسافران نوروزی در سال ۱۴۰۳ بر اساس شیوه‌نامه ابلاغی وزارت آموزش و پرورش در برنامه کاری قرار دارد، گفت: به منظور حفظ و ارتقا شأن و منزلت فرهنگیان، برنامه‌ریزی لازم جهت استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در راستای ارائه خدمات رفاهی مطلوب در ایام نوروز ۱۴۰۳ در آموزش و پرورش شهرستان انجام گرفته است.

وی از نظارت و بازدید مستمر جهت ارزیابی فعالیت‌ها و مدارس محل اسکان مسافران نوروزی خبر داد و گفت: جهت ارائه خدمات کیفی و مطلوب به مسافران نوروزی نظارت دقیق در طرح اسکان توسط مدیریت آموزش و پرورش گناوه انجام خواهد شد.

مردانی با بیان اینکه با تعامل و همدلی تلاش می‌کنیم شرایط ایمن و راحتی برای مسافران نوروزی در شهرستان فراهم شود، بیان کرد: همه امکانات و ظرفیت‌های آموزش و پرورش برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی به کار گرفته شده است.

مدیر آموزش و پرورش گناوه ضمن تاکید بر نظارت بر عملکرد مدارس محل اسکان و رعایت نکات ایمنی و امنیتی و تلاش جهت رفع نواقص، از تلاش اعضای و عوامل ستاد اسکان تقدیر و خواستار تلاش حداکثری عوامل اجرایی ستاد اسکان فرهنگیان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی شد.

کد خبر 6057986

دیگر خبرها

  • افتتاح ستاد اسکان مسافران نوروزی آموزش و پرورش در استان
  • ۵۰۰ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در گناوه آماده شد
  • مشکلات اسکان مسافران نوروزی در تنگستان حل شود
  • ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان افتتاح شد + تصویر
  • پذیرش مسافران نوروزی در ۲۲۵۵ کلاس درس استان کرمان
  • ۱۰۰ کلاس برای اسکان نوروزی مسافران در اردستان آماده شده است
  • پیش‌بینی ۱۴۱ آموزشگاه در استان جهت اسکان مسافران نوروزی
  • پذیرش مسافران نوروزی در ۲۵۴ کلاس درس دامغان
  • آغاز پذیرش مسافران فرهنگی در استان اصفهان
  • تدابیر لازم برای میزبانی از مسافران نوروزی دراصفهان