Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی وقوع سیل در استان فارس و جان باختن تعدادی از هموطنان در این حادثه را تسلیت گفت. آفتاب‌‌نیوز :  متن پیام لاریجانی به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وقوع حادثه تلخ و تأسف آور جاری شدن سیلاب در شهر شیراز که موجب جان باختن و مصدومیت جمعی از هموطنان عزیز در ایام نوروز شد موجب تأثر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار و طلب رحمت برای جان باختگان و شفای عاجل مصدومین، ضرورت دارد علاوه بر اقدامات امدادی و درمانی، مسئولین ذیربط نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه و قصور انجام گرفته اقدام کرده و با مقصرین در هر مقام و منصب برخورد قانونی صورت گیرد.
همچنین نهادهای خدماتی نسبت به رفع خسارت آسیب دیدگان‌و رفع آلام و نگرانیهای آنان اقدامات لازم را به فوریت انجام دهند.
منبع: خانه ملت

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شیراز سیل لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۸۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنتورهای هوشمند موجب صرفه جویی برق شدند

فارس- مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز از صرفه جویی ۲۵۰ مگاواتی در توزیع برق شیراز با نصب کنتورهای هوشمند در این کلانشهر خبر داد.

محمد رضا سلاحی با اشاره به ابلاغ 180 برنامه عملیاتی شرکت توانیر برای گذر موفق از پیک تابستان 1403 گفت: توسعه اتوماسیون و هوشمندسازی به عنوان یکی از سرفصل‌های مهم ماموریت‌های ابلاغی شرکت توانیر یکی از کلید واژه‌های مهم در کنترل پیک بار مصرف است که در تامین پایدار برق، رشد بهره وری، افزایش ضریب اطمینان و ایمنی، مدیریت بار، کاهش هزینه نقش بسزایی دارد.

وی در گفتگو با تسنیم گفت: با هدف ارتقای شاخص قابلیت اطمینان شبکه، با اختصاص اعتبارات ویژه، اقدامات شاخصی در نصب کنتورهای هوشمند، طرح‌های هوشمندسازی و کنترل‌پذیری شبکه توزیع اجرایی شده است.

وی گفت از سال 1401 تاکنون با نصب 200 کلید فرمان پذیر در شبکه‌های برق این شرکت، هوشمندسازی در شبکه‌های برق این شرکت رشد ده برابری داشته است.

منبع: قدس آنلاین تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • کنتورهای هوشمند موجب صرفه جویی برق شدند
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • جان باختن چوپان جوان درگزینی، به علت برخورد صاعقه
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 
  • جان باختن یک نفر در اثر تصادف در محور مهاباد به سردشت